  • 181. Data: 2010-11-26 22:37:00
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Moze i "joke", ale raczej nie do konca, bo motoryzacyjne zarty zadko
    > przybieraja postac aut seryjnych. Nie dopuszczaja do tego ksiegowi :-)

    oby dobrze sie sprawowalo i mam nadzieje ze nie bedziesz Ty ani zona
    zalowal wyboru. Ja po prostu przechodzac obok takich aut jak juke itp
    zastanawiam sie kto sie na nie decyduje

    > Aco? - byl poprostu najfajniejsszy pod wzgledem wygladu i wlasciwosci z tego
    > na co wystarczyl budzet. I mimo, ze juz od 2 dni stoi pod oknem nadal
    > uwazamy ze to jedno z najciekawiej wygladajacych aut w tej klasie.
    >
    > Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac
    > :-)

    Masz racje - tylko ze w Twoim przypadku argumentem jest tez
    wyroznianie sie - taka Jola Rutowicz sie tez wyroznia... chociaz
    ostatnio niestety coraz mniej ;)

  • 182. Data: 2010-11-26 23:13:21
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - final
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Masz racje - tylko ze w Twoim przypadku argumentem jest tez
    > wyroznianie sie - taka Jola Rutowicz sie tez wyroznia... chociaz
    > ostatnio niestety coraz mniej ;)

    No tak, ale dla kontrastu mozna tez powiedziec, ze wyrozniala sie rowniez
    Matka Teresa... Ale to dobrz, ze ludie chca sie wyrozniac. Nie wyrozniali
    sie przez 50 lat, to teraz moga. I przynajmniej jest kolorowo i czasem
    wesolo :-)
    Zreszta miedzy lansem/szpanem/czy jak to sie teraz mowi a lekkim
    nonkomformizmem jest dosc duza przestrzen.
    I w tym przypadku "chec wyrozniania sie auta z tlumu" miesci sie gdzies
    miedzy tymi skrajnosciami (troche kobiecego lansu - jak nowa sukienka czy
    buty, troche checi wyjscia poza schemat...).
    Zreszta ja mam w sumie podobnie. Jak dwa lata temu wybieralismy auto
    rodzinne, to na poczatku jednym z pomyslow bylo A6 (kombi). Ale po pewnym
    czasie, jak zauwazylem ile setek takich aut jezdzi dookola, to pomysl zostal
    zduszony w zarodku :-) Padlo na co innego - moze nie tak ekstrawaganckiego
    jak Juke (bo w tym wypadku spore znaczenia mialy wlasnosci uzytkowe), ale
    tez nie tak typowego jak A6 czy Passat...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjecia z 21 krajów.

  • 183. Data: 2010-11-27 17:03:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Mowa była o lidlu.

    Bez przesady, nawet NIEKTÓRE parówki w lidlu mają 70% mięsa.

  • 184. Data: 2010-11-27 17:05:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz, ten co ma kasę nie musi kierować się zdrowym rozsądkiem kupując
    > auto.

    Nikt nie musi.
    Mniej więcej nad tym polega różnica między rozsądkiem i głupotą.
    Owszem, bogatszego bardziej stać na bycie głupim, ale to jeszcze nie
    powoduje że ten sam czyn jest mniej głupi.

  • 185. Data: 2010-11-28 13:32:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-26 22:17, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > A z żarówkami ganiasz do ASO? ;)

    Teoretycznie tylko z jedną (prawą), ale tak naprawdę jeżdżę z oboma - po
    jednym razie do tej pory :)

    Pozdrawiam - MIrek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 186. Data: 2010-11-28 15:19:41
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    wiadomości

    > Bez przesady, nawet NIEKTÓRE parówki w lidlu mają 70% mięsa.

    Pikok robi dobre wędliny i to można kupić w lidlu. Parówki z świni mają
    bardzo dobre :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 187. Data: 2010-11-28 15:38:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Pikok robi dobre wędliny i to można kupić w lidlu. Parówki z świni mają
    > bardzo dobre :)

    Ale też trzeba uważać na mechanicznie rozdrobione.
    W Lidlu od razu szukać najdroższych.

  • 188. Data: 2010-11-28 15:38:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Pikok to marka.
    > A robią w róznych zakładach Polsce, Czechach, na Węgrzech i pewnie w
    > Niemczech.
    > A mięsa mają nawet 83% - przynajmniej wg etykiety ;-)

    Zależy które.
    MOM ciężko traktować jako mięso.

  • 189. Data: 2010-11-28 15:49:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 15:31:49 +0100, J_K_K wrote:
    >Pikok to marka.
    >A mięsa mają nawet 83% - przynajmniej wg etykiety ;-)

    To nie jest jakies oszustwo z tym miesem ?

    J.

  • 190. Data: 2010-11-28 17:22:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 16:54:41 +0100, J_K_K wrote:

    >"mięso wieprzowe - 83%"
    >Tyle pisze, na takich pakowanych po 750g.
    >Są też inne, zmniejszą zawartością mięsa w mięsie ;-)

    Ale to jest bardzo wysoka zawartosc miesa nawet jak na dobra kielbase,
    a co dopiero parowke.
    Wesze jakies naciaganie. np 83% w suchej masie.

    J.