  • Data: 2010-11-26 14:55:09
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

    Masz prawo tak uwazac. Wazne, zebys wiedzial, ze nie wszyscy tak uwazaja, i
    tez maja do tego prawo...
    Nikt Ci nie zmusza do chodzenia na koncert disco pola, ale Ty skolei nie
    wymagaj zeby inni chodzili do filharmonii, czy na Metallice...
    Dla mnie obciachem sa inne rzeczy, jak np. nieznajomosc jezyka polskiego u
    osob wypowiadajacych sie publicznie, czy tez jezdzenie motocyklami
    crossowymi i quadami po lesie... Ale wiem, ze np. dla mojego sasiada to moze
    nie byc obciach tylko swietna zabawa... Trudno, zyjemy w wolnym kraju. Ale
    nie bede publicznie oglaszal, ze jest "idiota", albo kolesiem z "malym
    fiutkiem" - nawet jezeli bym czasem tak sobie pomyslal...

    Ogolnie na podstawie Twoich wypowiedzi w tym (i innych) watku mam wrazenie,
    ze masz pewien problem z taka cecha, ktora sie kryje pod niewinnym slowkiem
    "tolerancja". Ale oczywiscie masz do tego prawo :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl