  • Data: 2010-11-25 21:42:20
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > YYYYYYY... 80+ tys za malucha z dużymi kołami to taka średnio
    > atrakcyjna cena, płaci się za oryginalność. I właśnie, imho jest
    > szkaradny, ale po prostu bardzo oryginalny. :-)

    Zaplacona cena byla nizsza niz piszesz.
    Co do szkaradnosci - to jak wiadomo - kwestia gustu. Mojej zonie sie bardzo
    spodobal. Mi tez. Ale nie odbieram nikomu prawa do uwazania go za szkaradny.
    A co do oryginalnosci - zgadzam sie w pelni :-)

    > Clio to nie jedyny dość szybki maluch... chyba. ;-)

    To wiem. Tyle ze takie, ktoreby sie podobaly sa dalefo poza zasiegiem
    zalozonego budzetu (i zalozenia, ze auto musi byc nowe).
    Wspomialem juz tu gdzies m.in. TT. Bardzo sie podoba, ale... nawet 5-letnie
    jest drozsze niz nowy Juke...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --