  • Data: 2010-09-03 09:18:29
    Temat: Re: Auto dla baby
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <> napisał w wiadomości ...

    > Kłóciłbym się. Zdecydowanie taniej jestem w stanie serwisować zarówno BMW
    > jak i Audi.

    Ja tam nie lubię się kłócić - tak z życia piszę :)
    Miałem BMW 740, Volvo S60 i Volvo XC70
    a mój przyjaciel miał AUDI A3 i A6, a teraz kupuje właśnie XC60 AWD D5
    (choć "przymierzał się" do Q5) - czyli porównania mamy z pierwszej ręki...

    A na marginesie: teraz jeżdżę LS 430 i wychodzi, że w przeliczeniu
    na przejechany km wychodzi to serwisowanie Lexusa jest najtańsze :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz