  • Data: 2010-05-11 21:21:29
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "Robert Bylinowicz" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:

    > Bez sensu go sprzedawać. Żona nie chce nowego, bo sporadycznie
    > jeździ.autem To mój trzeci Polonez, Dwukrotnie konserwowany raz u
    > dealera, drugi raz w 5 roku. Kupiony na 5 lat, ale został dłużej, bo
    > żona nie mogła się zdecydować co kupić: To co by chciała nie istnieje.

    Heh, ja jestem miłośnikiem marki, więc poszedłby w dobre ręce. Kombi zawsze chciałem
    mieć:).

    Aktualnie posiadam Caro + 1.6 GSI z 1999r, z przebiegiem 321 tysięcy km - nigdy nie
    zawiódł,
    jeździ już 200 tysięcy km na LPG. Olej mineralny zalany od nowości, silnik go nie
    bierze...
    sam silnik i inne podzespoły NIE MIAŁY wciąż remontu. Potwierdzam - ostatnie Polonezy
    bywały
    znacznie lepsze od poprzedników.

    Wszystko działa i nie ma się czego przyczepić - robię nim nawet trasy typu Polska -
    Chorwacja - 11
    dni i 5400 km :).

    Wymieniam w nim tylko olej i pierdoły typu klocki.

    Dla niedowiarków, że Polonez też może: http://www.youtube.com/watch?v=Lso8tulfch8 -
    przekręcanie
    licznika na 300kkm.
    http://picasaweb.google.com/strowger79/Chorwacja2009
    Polonez?feat=directlink# - Chorwacja 2009