    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autko za tysiaka
    Date: Fri, 07 May 2010 13:37:18 +0200

    Feniks pisze:

    > Amortyzatory pewnie miała idealne ? :) Tak samo jak gumy w zawieszeniu,
    > przekładnie kierowniczą, tarcze hamulcowe, opony i całą reszte, wszystko
    > sprawne ? Jakoś w to nie dowierzam.

    Amorki wykazywały sorawność około 70% na badaniach (tak, wiem że
    mało wiarygodnych). Nie skrzypiały ani nie bujało specjalnie.
    Gumy zawieszenia były w stanie niewzbudzającym obiekcji
    na uczciwych przeglądach, podobnie jak luz na kierownicy
    w granicach 20-30mm. Tarcze i opony prawie nowe.
    Co masz na myśli jako "cała reszta"? Sprzęgło 2-letnie, silnik
    nie pobierający w ogóle oleju między wymianami, na ten przykład?
    Ops - uszczelniacz tylnego mostu trochę ciekł, fakt, zapomniałem.

    Jej nabywca określił ją po ok. roku uzywania jako "wzór 15-letniego
    idealnego samochodu" :)