  • 11. Data: 2010-08-02 23:54:43
    Temat: Re: Autem do Paryża
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > Nie widzialem Vito na blizniakach, Vario owszem.

    Nie wjechał na żadne to nie widziałeś.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-03 00:08:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Aug 2010 23:20:16 +0200, Yogi(n) wrote:

    >He he, moje się zepsuło po 46 km po wyjechaniu z salonu ;-)

    No to da rade jeszcze dojechac i wrocic :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-08-03 00:10:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to da rade jeszcze dojechac i wrocic :-)

    Coś Ci się jednostki pozajączkowały.

  • 14. Data: 2010-08-03 09:27:30
    Temat: Re: Autem do Paryza
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Znaczy akurat w Belgii drogi jak cholera.
    > Chyba najdrozszy na calym kontynencie.

    Zalezy, co znaczy "drogi". Aaaa, zapomnialem, ze kolega z Poznania i za 20
    zlotych to 10 obiadow robi ;-P
    Placilem 39-49 Euro za dobe - za 2 osoby +dziecko.
    Tyle mniej wiecej, ile kosztowal Etap w innych krajach.
    A trzeba wziac pod uwage, ze Belgia jest ogolnie drozsza od Francji czy
    Niemiec.

    > Inna sprawa, ze inne jeszcze drozsze.

    Policz sobie, ile kosztowala doba w osrodku w Lidzbarku za 3 osoby, porownaj
    standardy i sie zastanow, co jest drozsze.

    --
    Axel

  • 15. Data: 2010-08-03 10:08:39
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-02 22:28, Axel pisze:

    > IMHO autostrada do Zgorzelca, Chemnitz, Jena, Frankfurt, Metz.
    > Podobna droga (ale w 2 dni, ze zwiedzaniem po drodze i noclegiem w
    > Wiesbaden) wracalem tydzien temu, tyle, ze do Warszawy.

    Właśnie ja jadę bardziej z południa (Niedaleko Tychów) i TomTom Route
    wskazuje mi trasę przez Czechy (Cieszyn - Brno - Praga)

    Lepiej jechać A4 czy może spróbować czeskich dróg?

  • 16. Data: 2010-08-03 10:40:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości news:

    > Właśnie ja jadę bardziej z południa (Niedaleko Tychów) i TomTom Route
    > wskazuje mi trasę przez Czechy (Cieszyn - Brno - Praga)
    >
    > Lepiej jechać A4 czy może spróbować czeskich dróg?

    Jeśli Ci nie szkoda dodatkowych kilkudziesięciu zł na winietkę.
    Ale przynajmniej odcinek Ołomuniec-Brno jest w dużo gorszym stanie niż
    polskie autostrady, więc IMO nie warto.

  • 17. Data: 2010-08-03 12:24:09
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Axel nabazgrał:
    > Polecam Etap. Przynajmniej w Belgii - bardzo porzadny hotel jak na swoja
    > cene.

    Poza kibelkiem jak dla mnie brak różnic :) na kilka godzin snu wystarczy
    .... w końcu nie jedzie tam na wakacje.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 18. Data: 2010-08-07 12:26:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Auto ma 23k przebiegu więc nie przewiduje tego typu atrakcji.

    Dobre! Prawdziwe w przypadku praktycznie każdego auta... nie dotyczy Vito.

    Pozdr

  • 19. Data: 2010-08-07 12:31:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > He he, moje się zepsuło po 46 km po wyjechaniu z salonu ;-)

    To u mnie w firmie były same dobre egzemplarze, padały do 30kkm. Jeśli nie
    liczyć usterek utrudniajacych jazde, tych które uniemożliwiały
    pozostawieneie samochodu bez opieki i tych które skutkowały ryzykiem
    zabrania DR to usterek które uniemożliwiały jazde dużo nie było...

    Pozdr

  • 20. Data: 2010-08-07 12:35:36
    Temat: Re: Autem do Pary?a
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-07 12:26, Przembo pisze:
    > U?ytkownik "CUT_INZ"<C...@C...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Dobre! Prawdziwe w przypadku praktycznie ka?dego auta... nie dotyczy Vito.

    Dziwne, u mnie w firmie są same Vito2 (111CDI, 115CDI i jedno 120CDI)
    (poczynając od rocznika 2006 do 2009) i ŻADNE nigdy nie uległo awarii.
    ŻADNE! Była tylko jedna akcja serwisowa długich wersji. (poprawili
    mocowanie koła zapasowego). Biorą pod uwagę historie naszej floty
    stwierdzam, że bajki piszesz.

    Poza wspomnianą akcją serwisową, wymianą materiałów eksploatacyjnych i
    lakierowaniem klapy z AC to moje auta serwisu nie widziały.