  • Data: 2011-08-10 15:42:36
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Błąd świadomy, bo z niej taka hrabina jak ze mnie książę.

    Jasne

    > Mam się wbić na czołówkę?

    Zwolnić? Poczekać? Ominąć? No chyba że honor nie pozwala.....

    > Widzę, że argument o zarządzie dróg był niewygodny. Ja też potrafię
    > ciąć.

    Prędzej netykieta. Po co mam pozostawiać cos, do czego się nie odnoszę?
    Ale skoro sie upierasz - co ma zarząd dróg do Twojego zachowania na drodze?
    Droga, nawet jesli maksymalnie źle zaprojektowana i na maksa do dupy, ma być
    usprawiedliwieniem chamskiego zachowania? Jeśli to ty będziesz pieszym,
    którego samochód zleje od góry do dołu przykrawężnikowym syfem to rozumiem,
    że zgodnie ze swoją teorią absolutnie do kierownika samochodu pretensji mieć
    nie będziesz tylko polecisz do zarządcy drogi? Końgratulejszyn p oraz
    kolejny - już tam na Ciebie czekają....