-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.77-253-29-19.adsl.inetia.pl!not
-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Auta elektryczne
Date: Fri, 29 Apr 2022 16:59:39 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <t4guh7$ig8$1@news.icm.edu.pl>
References: <t4deo6$d28$1@gioia.aioe.org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 29 Apr 2022 14:59:51 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl;
posting-host="77-253-29-19.adsl.inetia.pl:77.253.29.19";
logging-data="18952"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.8.1
Content-Language: pl
In-Reply-To: <t4deo6$d28$1@gioia.aioe.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703268
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.04.2022 o 09:12, trybun pisze:
>
> Ma ktoś? Jak takie auto sprawuje się względem spalinowych? tzn chodzi mi
> głownie o samo utrzymanie, czyli przeglądy itd. Myśle o elektryku na
> poziomie Corsy, czy ma to sens? Jeżdżone będzie niewiele, jakaś średnia
> roczna przebiegów to 8000 km. Prąd własny, niby wszystko jest za, ale
> boje się wysokich kosztów utrzymania.. Podobno te bezstopniowe skrzynie
> po nawet niewielkim przebiegu wymagają czegoś na miarę generalnego
> remontu... A co z samym silnikiem, jest bezobsługowy i nie wymaga
> przeglądów?
>
Nudzisz chłopie.
Elektryki są znacznie prostsze. Nie generują kosztów, ale nie
wyprodukowano ich jeszcze tyle, by zalegały na szrotach a więc i były do
kupienia w takim stanie za śmieszne pieniądze.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.22 17:02 ii
- 29.04.22 17:02 ii
- 29.04.22 17:05 ii
- 29.04.22 17:08 ii
- 29.04.22 17:11 ii
- 29.04.22 17:18 Collie
- 29.04.22 17:18 ii
- 29.04.22 17:19 J.F
- 29.04.22 17:21 J.F
- 29.04.22 17:27 ii
- 29.04.22 17:35 ii
- 29.04.22 17:38 ii
- 29.04.22 18:31 J.F
- 29.04.22 18:51 Cavallino
- 29.04.22 18:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe