  • Data: 2010-01-27 16:20:21
    Temat: Re: Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozna 5lat m?odszego odpowiednika innej marki kupic, ale niepewnego na
    > kt?rego musia?bym z 5tys od?o?yc na remonty :)

    A myślisz że kupując takie auto nic w nie włożysz ?
    To samochód 9-letni i zapewne dużo cześci jest już zużyta ...

    Więc jeśli czegoś poprzedni właściciel nie wymieniał to wymienisz to
    TY ...

    Ja kupiłem rok temu od pierwszego właściciela Xsarę Picasso
    serwisowaną do końca w ASO , bezwypadkową , z prawdziwym przebiegiem ,
    z PL dystrybucji , z duuużą ilością faktur z ASO ;)

    No i ?

    I tak niektóre rzeczy po zakupie musiałem zrobić (nowe opony ,
    filterki , olej).
    Potem zająłem się zawieszeniem bo tylnia belka od 180tys nie była
    ruszana i niestety na mnie to spadło (choć mógłbym jeszcze trochę
    pojeździć , ale nie jestem osobą która czeka aż coś się rozpadnie , a
    robię szybciej ..) , potem padło sprzęgło ...

    Kupując stary , używany samochód musisz być przygotowany na naprawy.
    Jak kupujesz z pewnego źródła i udokumentowany to po prostu naprawy
    mogą być mniej kosztowne i mniejsze ...

    Ale za Audi A4 (malutki samochodzik) z 2001 płacić 30tys ? lekkie
    przegięcie ...