  • Data: 2010-01-25 10:24:24
    Temat: Re: Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupuje nowe Audi czy cos? Jaka to jest wersja silnikowa? Bo
    > byly dwie, 100 i 130KM.

    130KM

    > zagrzeje do 90 stopni nigdy :) jak bedziesz stal w korkach to temp. nawet
    > moze opadac, dluzej sie zagrzewa niz benzyna ale za to spalanie bardziej
    > mile i przewidywalne (130KM, avant, bez cipa, 20% trasa + 80% miasto bez
    > kapeluszowania ale tez dzidowania na kazdych swiatlach wychodzi mi 6,8
    > [czasem mniej, czasem wiecej jak sie powsciekam ciut

    Jechałem z nad morz ok 650km z klimą pokazywal komputer 5,2l/100 bez klimy
    4.9l/100
    ale jazda eco driving

    sprzedaje bo nie ma kto jezdzic ma juz nowe.

    > Wejdz tez na www.a4-klub.pl zarejestruj sie i zadaj w odpowiednim dziale
    > pytanie, tam siedzi sporo osob, ktore (w odroznieniu od innych forum)

    dzięki, tak też zrobię

    > bedzie za wysoka to powiedza odpusc itp itd, bo tutaj to raczej Ci w tej
    > cenie zaproponuja "prawie nowa Lagune po fejsiku i dorzucisz tylko LPG",
    nad tym się właśnie zastanawiam, w tej cenie mam 2006r pełne OPC

    dziękuję za sugestie
    pozdrawiam