  • Data: 2011-01-17 22:44:34
    Temat: Re: Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
    Od: "Krzysiek_" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CeSaR <a...@m...com> napisał(a):

    > Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

    Czy ja wiem czy drogo, tez mam A4 1.8 z praktycznie identycznym wyposazeniem i
    za `95 zaplacilem podobnie z oplatami, tylko u mnie przebieg 165 tys km. Tez
    bezwypadek, sterta instrukcji, faktur z lat `90, dwoch wlascicieli z tego
    samego miasta na tej samej wyspie :) Swoja droga i tak podziwiam, ze tlukli po
    10 tys km rocznie na tak malej przestrzeni ;)