  • 11. Data: 2010-01-26 13:53:43
    Temat: Re: Astra H
    Od: szymo <s...@w...pl>

    dudley pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest silnik fiatowski... A że opel swoją nomenklaturę do niego
    > dokłada to już inna rzecz...

    Tyż prawda.

  • 12. Data: 2010-01-26 14:14:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to prawda jest to slinik typu e-kotek czy jak tam chcesz ecotec toto musi
    > spalać olej taki jego urok.

    eeeee, jeden spalał, stare czasy, a od razu generalizujesz :)

  • 13. Data: 2010-01-26 14:34:59
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > eeeee, jeden spalał, stare czasy, a od razu generalizujesz :)

    Eeee, niekoniecznie ojciec też co jakiś czas dolewa no może nie litr na
    1000km jak stoi napisane w normie firmy opel ale co jakiś czas patrzy na
    bagnet i dolewa.

  • 14. Data: 2010-01-26 14:36:57
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Który z tych dwóch silników jest mniej awaryjny i wytrzymalszy:
    > 1,3 cdti 90KM i 1,7 cdti 100KM

    wedle panujących opinii 1.7 jest lepszy od 1.3,
    brat

  • 15. Data: 2010-01-26 21:54:27
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > -sam producent przewiduje ten silnik na jakieś 250tyś km.

    Skad masz takie informacje?
    Pytam bo przymierzam sie do (Zafira) CDTI 1.9

  • 16. Data: 2010-01-27 09:28:07
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Bastion pisze:
    > Skad masz takie informacje?
    > Pytam bo przymierzam sie do (Zafira) CDTI 1.9

    od znajomego z ASO który notabene bardzo często bywa na szkoleniach u
    producenta, więc ma wieści z pierwszej ręki. Nie oznacza to wcale, że
    ten silnik nie przejedzie więcej. Generalnie jak się dba to się ma.
    Motorki 1.9 to już zupełnie inna bajka. Bardzo trwała konstrukcja, tzn
    wyróżniająca się na tle innych silników z CR trwałością wtryskiwaczy i
    pompy. Mam taki motor w punto i jestem bardzo zadowolony, w największe
    morzy zero problemów, Ty pewnie mówisz o silniku 16v więc jeszcze lepiej
    bo będzie mocniejszy i bardziej podatny na remap.

    --
    krzysiek82