  • 1. Data: 2010-01-27 15:18:02
    Temat: Re: Astra F - dmuchawa problem - rezystor?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Ja miałem kilka lat temu ten sam problem i wymieniono cały moduł. Sama
    > część kosztowała jednak ok. 50 zł i to w Oplu. Wymiana oczywiście już poza
    > ASO.

    Płytka z tymi diodami, opornikami, termistorami i czym tam jeszcze, jest
    często zrobiona na płytce,
    w której są pozaciskane te elementy a nie polutowane i nikomu w serwisie się
    nie chce otwierać pokrywki
    by rozgiąć i wymienić dany element - wymieniają całość.
    Może inne firmy umieszczają elementy najbardziej narażone na uszkodzenie na
    oddzielnej płytce
    i wtedy to jest koszt jak piszesz.
    Co do wymiany w aso - wiedza co padło i gdzie odkręcić 2 śróbki jest jak
    wiemy dość spora,
    a to pół godziny pracy dla robiącego to pierwszy raz - ze znalezieniem w
    necie manuala:)))

    grzech
    nyska