  • 61. Data: 2011-09-16 14:23:30
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale skąd te kilka godzin wziąć bo nie rozumiem?

    Mecz trwa 90+ minut, plus przerwa/przerwy, dogrywki, rzuty karne,
    nazbiera się ponad 2h.

    > Przecież dźwięk ze studia przed meczem leci normalnie, dopiero na
    > transmisji się przyspiesza.

    A skąd się to bierze?
    Nie pamiętam abym spotkał się z takim zjawiskiem. Inna sprawa że oglądam
    niewiele meczy.

  • 62. Data: 2011-09-16 16:25:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4vm52$r8n$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale skąd te kilka godzin wziąć bo nie rozumiem?

    >Mecz trwa 90+ minut, plus przerwa/przerwy, dogrywki, rzuty karne, nazbiera
    >się ponad 2h.

    Znaczy regulacje mają być podczas meczu?
    A oglądać mam później? ;-)

    > Przecież dźwięk ze studia przed meczem leci normalnie, dopiero na
    > transmisji się przyspiesza.

    >A skąd się to bierze?

    Nie rozumiem pytania.

  • 63. Data: 2011-09-16 19:41:11
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Znaczy regulacje mają być podczas meczu?
    > A oglądać mam później? ;-)

    No ale podczas regulacji też musisz patrzeć na obraz, żeby zgrać z nim
    dźwięk ;-)

    > Nie rozumiem pytania.

    Co jest powodem, że podczas transmisji dźwięk się przyspiesza?

  • 64. Data: 2011-09-16 20:30:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j508on$9e5$1@polsl.pl...
> [...]
    > A oglądać mam później? ;-)

    >No ale podczas regulacji też musisz patrzeć na obraz, żeby zgrać z nim

    Jak jest ważny mecz, to nie mam zamiaru się rozpraszać na grzebanie w
    czymkolwiek.

    > Nie rozumiem pytania.

    >Co jest powodem, że podczas transmisji dźwięk się przyspiesza?

    Nie mam pojęcia, na logikę to powodem może być inne źródło sygnału (obraz
    jest retransmitowany bez obróbki).

  • 65. Data: 2011-09-16 20:45:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie mam pojęcia, na logikę to powodem może być inne źródło sygnału
    > (obraz jest retransmitowany bez obróbki).

    Trochę to dziwne, że obróbka dźwięku powoduje jego przyspieszenie. Skoro
    tak, czas przetwarzania dźwięku musiałby być ujemny ;-)

  • 66. Data: 2011-09-16 20:51:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j50cgu$kqe$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie mam pojęcia, na logikę to powodem może być inne źródło sygnału
    > (obraz jest retransmitowany bez obróbki).

    >Trochę to dziwne, że obróbka dźwięku powoduje jego przyspieszenie.

    Dlatego pewnie jakoś to muszą regulować, ale robią to po prostu źle.

  • 67. Data: 2011-09-16 23:44:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> wrote:

    > Troch to dziwne, |e obróbka dzwiku powoduje jego przyspieszenie. Skoro
    > tak, czas przetwarzania dzwiku musiaBby by ujemny ;-)

    A może jednak i dźwięk i kbrAz zwalnia, tylko obraz bardziej? :-)

  • 68. Data: 2011-09-17 10:20:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@b...org> napisał w
    wiadomości
    ....@n...onet.pl...

    > A może jednak i dźwięk i kbrAz zwalnia, tylko obraz bardziej? :-)

    Nie inaczej, muszą przeciez zmiksować obraz i dźwięk który dostają, z
    dźwiękiem który sami generują.

  • 69. Data: 2011-09-18 04:01:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > A może jednak i dźwięk i kbrAz zwalnia, tylko obraz bardziej? :-)

    W takim razie powinniśmy mówić o opóźnieniu obrazu, a nie przyspieszeniu
    dźwięku ;-)

  • 70. Data: 2011-09-18 08:18:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j53qfg$k1c$1@polsl.pl...
    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > A może jednak i dźwięk i kbrAz zwalnia, tylko obraz bardziej? :-)

    >W takim razie powinniśmy mówić o opóźnieniu obrazu, a nie przyspieszeniu
    >dźwięku ;-)

    Przyspieszony dźwięk jest w stosunku do obrazu, bo niby jak inaczej?
    Przecież sam odbiór cyfrowy jest spowolniony o sekundę czy dwie w stosunku
    do analoga z tej samej anteny, więc jeśli chodziło Ci o przyspieszenie do
    czasu rzeczywistego meczu, to w żadnym przypadku takowe nie istnieje.