  • 31. Data: 2011-09-14 07:27:55
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Sep 2011 09:55:36 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Z tego co pisali to RTL szwajcarski.
    >
    >W każdym razie na dekoderze Cyfry jest na pozycji 202, RTL z Astry jest koło
    >pozycji 750.

    ...a przez przypadek przecie tez mogli go usunac z listy kanalow.....-
    przeciez maja wladze nad dekoderami (tymi swoimi i to im wysylaja
    liste kanalow, ktore mozesz ogladac.......)

    --
    ThinkXtra

  • 32. Data: 2011-09-14 07:28:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-14 09:22, a...@p...pl pisze:

    > Wg mnie wszystkie polskie platformy powinny korzystac z obydwu pozycji
    > satelitarnych...

    Albo przenieść się na jakąś mniej używaną (czytaj - tańszą) pozycję. Ale
    zgodnie, wszyscy albo nikt.

  • 33. Data: 2011-09-14 07:39:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to nie bylo z winy Farfala - on zrobil dobrze, inni to
    > zepsuli. Poza tym gdyby nie Farfal, to pewnie musialbys przestawiac
    > czasze

    Aż takim fanem boksu nie jestem, zwłaszcza że RTL z HB był w końcu darmowy.

    >a tak kupiles sobie monoblock.

    Przecież nie napisałem że z winy Farfała, tylko dzięki niemu.
    Wiem przecież, że to pisiory zamknęły platformę.

    A monoblock przydał się już kilka razy, m.in. na mecze w HD podczas
    mundialu, gdzie dźwięk brałem z magnetowidu, a obraz z ZDF - przednia zabawa
    była. ;-)

  • 34. Data: 2011-09-14 07:40:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ...a przez przypadek przecie tez mogli go usunac z listy kanalow.....-
    > przeciez maja wladze nad dekoderami (tymi swoimi i to im wysylaja
    > liste kanalow, ktore mozesz ogladac.......)

    To mnie akurat by nie bolało, bo i tak oglądałem na htpc, nad którym władzę
    mam ja.

  • 35. Data: 2011-09-14 07:50:45
    Od: a...@p...p

    On Tue, 13 Sep 2011 10:04:58 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Bo to nie RTL nakazywał, ale jakaś polska kancelaria prawna
    >wynajęta przez menagerów Kliczki. Papugi rozesłały pisma do
    >większych sieci z "groźbą" i nakazali wyłączyć transmisję.
    >UKE wypowiedziało się że nie ma to żadnych podstaw prawnych,
    >ale jak widać niektórzy wymiękli i wyłączyli...

    to powinni napisac do samego RTL a nie do polskich operatorow. To RTL
    wykupujac prawa do transmisji wykupil jest na cala Europe (bo FTA) i w
    umowie nie bylo napisane, ze musza zakodowac. No bo niby jak mieli
    zakodowac, skoro Niemcy/Austriacy/Szwajcarzy nie maja kart kodowych w
    swoich dekoderach. Patrzac teraz na umowy RTL z polskimi operatorami,
    to tam tez nie ma zapisow, ze maja kodowac w swoich sieciach i
    ograniczac dostep. Maja retransmitowac tak, jak leci.......

    Mysle, ze jakby zalozyc pozew zbiorowy przeciwko operatorom, ktorzy w
    PL zablokowali przed walka mozliwosc ogladania RTL, to przy takiej
    masie ludzkiej daloby sie wynajac dobrych prawnikow. Skoro walka byla
    warta 40 zl/ to wlasnie tyle mogliby ludzie zarzadac (nawet jak ktos
    nie mial ochoty ogladac, tez moglby sie zapisac) ze zabrano mu
    mozliwosc. Poza tym UKE powinno sie zajac ta sprawa i ze swojej
    "banki" tez cos przylozyc.

    Wg mnie w Polsce nagminnie lamane sa prawa konsumenckie w tej materii:

    - brak modulow z kartami (dla tych standarowych abonamentow, gdzie
    bierzemy dekoder lub modul z karta) - takze w sieciach kablowych

    - "ubezwlasnowolniona" lista kanalow

    - w sieciach kablowych podstawowe kanaly (naziemnne, FTA z satelity,
    nie-premium) powinny byc w kablu FTA - na zasadzie masz kabel mozesz
    ogladac na 1-2-3 telewizorach i mozesz to sobie nagrac na swojej
    nagrywarce

    - kanaly z dvb-t powinny byc w kablu w standardzie dvb-t za 1 zl a nie
    za 1 zl + 16 zl za konserwacje anteny (jak zwal tak zwal): w ASter
    jest to tak wlasnie i to w analogu.

    - wybor swojego pakietu programu: programy na sztuki

    Mysle, ze wiecej by sie znalazlo.

    --
    ThinkXtra

  • 36. Data: 2011-09-14 07:52:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-14 09:22, a...@p...pl pisze:

    > Wg mnie wszystkie polskie platformy powinny korzystac z obydwu pozycji
    > satelitarnych...

    a to niby dlaczego??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 37. Data: 2011-09-14 10:21:48
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > dźwięk brałem z magnetowidu, a obraz z ZDF - przednia zabawa była.

    A jak było z synchronizacją?

  • 38. Data: 2011-09-14 10:24:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4pv7s$8n9$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > dźwięk brałem z magnetowidu, a obraz z ZDF - przednia zabawa była.

    >A jak było z synchronizacją?

    Wiesz, na tvp czy polsacie podczas meczu tak często dźwięk rozjeżdża się z
    obrazem, nawet o sekundę, że nie sprawiało to dużej różnicy. ;-)

  • 39. Data: 2011-09-14 15:51:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Wiesz, na tvp czy polsacie podczas meczu tak często dźwięk rozjeżdża się
    > z obrazem, nawet o sekundę, że nie sprawiało to dużej różnicy. ;-)

    Znaczy, komentator krzyczy "gooool" sekundę za wcześnie, czy za późno?
    Bo to jednak różnica ;-)

  • 40. Data: 2011-09-14 17:30:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4qiij$kbm$1@polsl.pl...
> [...]
    > z obrazem, nawet o sekundę, że nie sprawiało to dużej różnicy. ;-)

    >Znaczy, komentator krzyczy "gooool" sekundę za wcześnie, czy za późno?

    Za wcześnie.