  • 11. Data: 2011-09-12 07:55:36
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j4kcn2$cvr$1@news.onet.pl...

    > A gdzie na HB jest RTL? ;-)

    Z tego co pisali to RTL szwajcarski.

    W każdym razie na dekoderze Cyfry jest na pozycji 202, RTL z Astry jest koło
    pozycji 750.

  • 12. Data: 2011-09-12 07:56:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie, sam RTL mógł to w czymś dziwnym zakodować - takie
    > były słuchy o RTL na HB.

    Kurde, ja chyba czegoś nie wiem. Gdzie na HB jest RTL?
    (pomijając ten Schweiz, bo to raczej nie to samo)

  • 13. Data: 2011-09-12 08:00:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kurde, ja chyba czegoś nie wiem. Gdzie na HB jest RTL? (pomijając ten
    > Schweiz, bo to raczej nie to samo)

    Chyba jednak to samo.
    Sprawdzałem też RTL Austria - też było to samo co na zwykłym RTL.

  • 14. Data: 2011-09-12 08:12:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl

    http://i53.tinypic.com/ap8q5y.png

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-09-12 08:26:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chyba jednak to samo.
    > Sprawdzałem też RTL Austria - też było to samo co na
    > zwykłym RTL.

    Może jednak nie do końca? Tak jak z ARD/ZDF. Bo gdyby było
    dokładnie to samo cały czas to po kiego grzyba byłaby taka
    akcja z przestawianiem anten na Astrę przed walką?

  • 16. Data: 2011-09-12 08:44:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Może jednak nie do końca? Tak jak z ARD/ZDF. Bo gdyby było dokładnie to
    > samo cały czas to po kiego grzyba byłaby taka akcja z przestawianiem anten
    > na Astrę przed walką?

    Właśnie dlatego, że RTL miał zakodować przekaz na HB.
    Jeśli tego nie zrobił, a tak ludzie piszą - to była bez sensu. ;-)

    http://satkurier.pl/news/68600/adamek-kliczko-gdzie-
    mozna-obejrzec.html

  • 17. Data: 2011-09-12 10:42:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 10:26, Robert_J pisze:

    > Może jednak nie do końca? Tak jak z ARD/ZDF. Bo gdyby było dokładnie to
    > samo cały czas to po kiego grzyba byłaby taka akcja z przestawianiem
    > anten na Astrę przed walką?

    Ja tam nie wiem - był na HB i zero kłopotów z czymkolwiek. Były
    jakiś plotki o kodowaniu na czas transmisji, ale plotkami pozostały.

  • 18. Data: 2011-09-12 17:14:53
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Ale umowa na którą się powołujesz jest między operatorem a nadawcą :-). I
    > nie wiesz czy RTL nie nakazał wyłączyć transmisji. Zawsze mogą powiedzieć
    > że akurat była awaria

    Nie mogą powiedzieć że była awaria bo był ekran z informacją że
    organizatorzy tak chcieli. Na dodatek kłamali bo pisali chyba jeszcze że RTL
    im kazał. Jednak kilka osób które pisały email do RTL dostali odpowiedź że
    RTL nie nakazuje kodowania.

  • 19. Data: 2011-09-13 08:04:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > kłamali bo pisali chyba jeszcze że RTL im kazał. Jednak
    > kilka osób które pisały email do RTL dostali odpowiedź że

    Bo to nie RTL nakazywał, ale jakaś polska kancelaria prawna
    wynajęta przez menagerów Kliczki. Papugi rozesłały pisma do
    większych sieci z "groźbą" i nakazali wyłączyć transmisję.
    UKE wypowiedziało się że nie ma to żadnych podstaw prawnych,
    ale jak widać niektórzy wymiękli i wyłączyli...

  • 20. Data: 2011-09-13 08:27:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Robert_J* napisał(-a):

> [...]
    > UKE wypowiedziało się że nie ma to żadnych podstaw prawnych,
    > ale jak widać niektórzy wymiękli i wyłączyli...

    A tam wymiękli. Z takim samym efektem ta mityczna kancelaria wszystkim
    zainteresowanym obejrzeniem walki mogła nakazać wykupienie PPV zamiast
    korzystania z darmochy. To kablówki zwietrzyły możliwość ukręcenia
    lodów, z czego skrzętnie skorzystały. I powiem tyle, że jeśli temu
    procederowi na samym jego początku łba się nie urwie, to będzie kwitł,
    bo brak dotkliwych konsekwencji tylko rozzuchwali operatorów. KRRiT
    powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki, które w celu
    osiągnięcia zysku pozwoliły sobie wyciąć to, co na co dzień dają free. I
    nie UKE, a przewodniczący KRRiT.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675