  • 1. Data: 2015-06-24 15:39:21
    Temat: Assistance na wakacje AXA
    Od: uciu <a...@g...com>

    Korzystał ktoś z Assistance w Europie z AXA?

    Szykuje mi się wyjazd do Chorwacji i nie wiem czy brać u nich czy szukać gdzie
    indzie.
    Za AXA przemawia tylko to, że mam u nich AC na Europe.

    Za Assistance z holem za granicą do 150km zyczą sobie 99zł, z holem 250km awaria/350
    wypadek 175zł. Reszta parametrów jest taka sama (auto zastepcze, parking, hotel itp.)

    Jest sens dopłacać do tych 250/350km??? Chyba w odległości 150 na pewno będzie jakiś
    warsztat:-)

    Dziwne ze za zycie płaci się mniej niż za ...auto:-)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-24 16:20:38
    Temat: Re: Assistance na wakacje AXA
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-24 15:39, uciu wrote:
> [...]
    jakiś warsztat:-)

    > Dziwne ze za zycie płaci się mniej niż za ...auto:-)

    jak tak bardzo obawiasz się jazdy autem, że z góry zakładasz, że
    będziesz je holował, to rozważ inny środek transportu.

    Nie da się ubezpieczyć od wszystkiego.

    Chorwację zwiedziłęm wzdłuż i wszeż ( wsumie z 8 razy) jak i znacznie
    dalej autem - wykupuję zawsze tylko pakiet na Europę podczas wykupu AC
    (to już masz) i ub. na życie.

    Przed drogą zadbaj o stan auta i tyle - przyjemnych wakacji.

  • 3. Data: 2015-06-24 17:58:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-24 o 16:20, AL pisze:

    > jak tak bardzo obawiasz się jazdy autem, że z góry zakładasz, że
    > będziesz je holował, to rozważ inny środek transportu.

    wszystkiego nie da się przewidzieć, a niektóre naprawy mogą być kosztowne

    > Nie da się ubezpieczyć od wszystkiego.

    w zeszłym roku PZU dla nie-klientów miało assistance z holowaniem 1000km
    za ok. 400zł (a 1000km to już prawie do PL dotrzesz i koszty naprawy
    mogą być dużo mniejsze)

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-06-24 22:15:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** uciu pisze tak:

> [...]
    > sama (auto zastepcze, parking, hotel itp.)
    >
    > Jest sens dopłacać do tych 250/350km??? Chyba w odległości 150 na

    Tylko jaki warsztat. Za nieduże pieniądza a w sumie 100km blizej
    cywilizacji. Bo tam to chyba tylko osły, kupa kamieni i niebieska woda
    jak po wc kaczka.

    Jak mi zabrakło paliwa nad morzem koło Darłowa to szybko osiągnałem tę
    kwotę. Nieliczni trzeźwi taksówkarze żondzili w ten dzień.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2015-06-24 22:36:30
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    Pzu assistance - europa - nie pamiętam jak sie nazywa ale bez limitowe
    ok. 350-40 zł
    i samochód zastępczy na 7 dni

    Pozdrawiam

    Robert

    Opel Omega 673000km

  • 6. Data: 2015-06-25 09:10:46
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 22:37:02 UTC+2 użytkownik RB napisał:

    > Pzu assistance - europa - nie pamiętam jak sie nazywa ale bez limitowe
    > ok. 350-40 zł
    > i samochód zastępczy na 7 dni

    Byłem w PZU ale warunek ze musze mieć u nich OC...

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-06-25 09:45:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-25 o 09:10, uciu pisze:

    > Byłem w PZU ale warunek ze musze mieć u nich OC...
    >
    > Pozdrawiam

    W zeszłym roku nie było takiego warunku i raczej nadal nie ma - jedyne
    co to uruchamiane jest to w ciągu 7 dni - dlatego nie wykupiłem, bo 7
    dni później byłem już w PL
    zadzwoń najlepiej na infolinię, może trafiłeś na niedouczonego pośrednika...

    Łukasz