  • 1. Data: 2012-12-07 14:06:25
    Temat: Asrock M3N78D - power led-, power led+, hdd led, power sw, reset sw
    Od: a...@g...com

    Płyta główna ASrock M3N78D http://www.asrock.co.../NVIDIA/M3N78D/
    Nie wiem jak podłączyć power led-, power led+, hdd led, power sw, reset sw
    http://imgup.pl/di/A1CC/DSC04207.jpg
    Patrzyłem instrukcję do płyty ale nie rozumiem

  • 2. Data: 2012-12-07 15:41:48
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 07-12-2012 o 14:06:25 <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > sw http://imgup.pl/di/A1CC/DSC04207.jpg
    > Patrzyłem instrukcję do płyty ale nie rozumiem

    Cześć, identyfikator!
    Kolorowe kabelki daj na "+".
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2012-12-07 16:14:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Płyta główna ASrock M3N78D http://www.asrock.co.../NVIDIA/M3N78D/
    > Nie wiem jak podłączyć power led-, power led+, hdd led, power sw, reset sw
    > http://imgup.pl/di/A1CC/DSC04207.jpg

    reset i power to zwykle przelaczniki monostabilne wiec nie ma to znaczenia
    byle trafily na swoje piny

    kabelki od diody wetknac tam gdzie trzeba, jezeli nie dziala to zamienic
    miejscami

    > Patrzyłem instrukcję do płyty ale nie rozumiem

    szukaj pod 'analfabetyzm funkcjonalny' ;)