  • 11. Data: 2016-02-28 00:55:58
    Temat: Re: Asrock A75M-ITX bez monitora
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-28 o 00:50, Smok Eustachy pisze:

    > Swoją drogą: czy jest jakieś uzasadnienie takiej praktyki czy nierzeźwi
    > byli jak projektowali?

    Żebyś sobie palca nie uciął niedługo euro-entuzjaści zakażą sprzedawać
    ostre noże...

    To tak na marginesie zasadności różnych natchnionych, unijnych dyrektyw.
    No cóż, wprawdzie obecna okupacja nie jest tak krwawa jak dokonane przez
    pewnego malarza z Austrii - "zjednoczenie" - ale na dłuższą metę też
    doprowadzi do skutków opłakanych...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 12. Data: 2016-03-04 09:15:29
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-02-28 o 00:55, JaNus pisze:

> [...]
    > dokonane przez pewnego malarza z Austrii - "zjednoczenie" - ale na
    > dłuższą metę też doprowadzi do skutków opłakanych...

    Unia się rozpadnie w pył, tak jak każda poprzednia.
    Zostanie z tego osłabiona Europa i wzmocnione potężne RFN.

  • 13. Data: 2016-03-07 13:44:11
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2016 10:59:56 +0100, Leszek K. napisał(a):

    > Mam problem z płytą Asrock A75M-ITX. Ma pracować w NAS-ie bez peryferii
    > tylko niestety bez podpiętego monitora nie startuje BIOS. Nic nie piska
    > wentylator kręcą i koniec. Zna ktoś metodę coby zasymulować na VGA podpięty
    > monitor?

    Cofam wszystko co napisałem. Bez podłączonego monitora startuje. Nie
    startuje z podpiętym po hdmi amplitunerem i wybranym innym wejściem. Sprawę
    rozwiązało bezpośrednie podpięcie do TV. Teraz nie wymaga włączenia TV do
    startu. Coś onkio blokuje po hdmi.

  • 14. Data: 2016-03-12 18:24:57
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Bez podłączonego monitora startuje.

    > Sprawę rozwiązało bezpośrednie podpięcie do TV.

    Czyli jednak COŚ podłączone być musi?

    --
    Wiktor S.

  • 15. Data: 2016-03-12 19:31:40
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2016 18:24:57 +0100, Wiktor S. napisał(a):

    > Czyli jednak COŚ podłączone być musi?

    Nie. Goły startuje. Nie startuje jak jest podpięty po hdmi do amplitunera,
    a ten ma wybrane inne wejście. Niekiedy oprócz połączenia zdalnego
    potrzebowałem coś w nim pogmerać bezpośrednio więc podpiąłem go do
    amplitunera (przy okazji można go było używać jako odtwarzacza wideo) i tu
    się zaczęły jaja.