  • 11. Data: 2012-07-01 12:33:00
    Temat: Re: AsRock Z68 Extreme 4 Gen 3 + Ivy Bridge - nie dzia‚a jeden bank pamięci
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 01:21:03 +0200, Rafal Lukawski napisał(a):

    > na przestrzeni 20 lat cos mi padlo, ale udalo sie zaprogramowac
    > raz jeszcze w domowych warunkach.

    Metoda na wyciaganie ukladu "pod pradem" i wsadzenie z drugiej, identycznej
    plyty?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 12. Data: 2012-07-01 18:18:11
    Temat: Re: AsRock Z68 Extreme 4 Gen 3 + Ivy Bridge - nie działa jeden bank pamięci
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 30.06.2012 o 09:47 Remek <n...@g...com> pisze:

    >Nie starszego, a poprzedniego. Twój przypadek potwierdza, że upgrade
    > BIOSu

    A co mi da wgranie "poprzedniego" BIOS, skoro wowczas plyta nie rusza na
    Ivy?
    Upgrade BIOS byl nie tyle potrzebny co konieczny.

    Jak juz pouczasz innych, to przynajmniej czytaj ze zrozumieniem, co jest
    napisane.

    > jest ryzykowne. Z różnych powodów. Można ściągnąć uszkodzony plik, co
    > przecież się zdarza.
    Szczegolnie, gdy sciaga sie plik .zip

    > Może nastąpić błąd przy "wgrywaniu".

    Tyle, ze podczas upgrade, sprawdzane jest CRC wgrywanych obszarow i gdyby
    takowy blad powstal, zostaloby to zakomunikowane w jakis sposob.

    > Powinien to robić
    > serwis autoryzowany przy pomocy programatora i posiadający pewny plik
    > BIOSu.

    By wykonac powyzsze, trzeba ukonczyc studia elektroniczne?