    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Thu, 06 Jul 2017 06:38:40 +0200
    Subject: Re: Arm cortex, how to?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Jawi wrote:

    > W dniu 2017-07-05 o 15:48, jacek pozniak pisze

    > Ale zestawy STM32 nucleo czy discovery są już od 60pln. Mają na płytce
    > moduł ST-Linka, który jak pamiętam
    > można nawet oddzielić od płytki i używać osobno.
    Nie wiem jeszcze co to jest ST-Link, pewnie z czasem się dowiem. :)
    Cena jest ważna o tyle aby nie kosztowało, dajmy na to, 1000 zł.
    J-link (z Ali) wydaje mi się dobrym rozwiązaniem bo nie ma żadnego
    druciarstwa, płytek, jumperów, itp.; podłączam do gold pinów wyprowadzonych
    z procka i programuję; podobnie jak USBasp.

    > M0 - to strasznie okrojony jest
    > M3 - to sprawdzony rdzeń, jest już trochę na rynku, dużo przykładów etc.
    Ten M0 podałem dla przykładu bo jeszcze nie wiem co mi zapewni żądaną
    wydajność, Może M0 wystarczy. Poza tym ważny jest pobór mocy.

    jp