  • 11. Data: 2010-07-26 07:17:24
    Temat: Re: Arkusz w AJAX-ie ?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 24.07.2010 17:50, Jacek Czerwinski pisze:
    > Otoz nie, istotna czescia AJAX-a jest modyfikacja drzewa dokumentu,
    > czyli w skutkach operacja na GUI. W tym momencie powiedzenie AJAX na
    > okreslenie aplikacji wizualnej nie jest bledem.
    >
    > W praktyce w roli 'protokolu sieciowego' w tego typu aplikacjach bywa
    > postrzegany JSON (choc nie jest jedynym sposobem).

    Jesli zainteresujesz sie AJAKSEM obslugiwanym przez JSF,
    to takie niskopoziomowe problemy tupu: JavaScript, JSON,
    drzewo dokumentu, obiekt XmlHttpRequest, JQuery itp
    mozesz sobie odpuscic.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2010-07-26 07:20:07
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 23.07.2010 13:08, Jacek Czerwinski pisze:
    > Czy jest mozliwy - przy zatrudnieniu zespolu programistow nieco
    > mniejszego niz w G ?

    To juz zalezy i od programidtow ale glownie od organizacji
    pracy zespolu programistow. Jesli bedziesz mial
    zespol programistow, a kazdy z nich bedzie wschodzaca
    gwiazda programowania, a jednoczesnie bedzie zla organizacja
    projektu, zespolu - to efektywnosc zespolu bedzie
    mniejsza od efektywnosci pracy jednego programisty.
    Ale to juz chyba wykracza poza temat tego watku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2010-07-29 08:02:58
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    In pl.comp.programming Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

> [...]
    > postrzegany JSON (choc nie jest jedynym sposobem).
    >
    > Oczywisce wysylanie na server side tez jest mi potrzebne.
    ... hmm, a moze przerobic z lekka wikicalc?;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla