  • Data: 2010-07-24 19:15:59
    Temat: Re: Arkusz w AJAX-ie ?
    Od: morwo <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lip, 13:08, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Oszzz ku, zapomnialem.
    >
    > To pytanie nr 2:
    > Czy jest mozliwy - przy zatrudnieniu zespolu programistow nieco
    > mniejszego niz w G ?

    Wydaje mi się, że tak. Pluginów jest sporo. Chociażby do jquery. Do
    części wystarczy dodać AJAXa z możliwościom zapisu danych do jakiejś
    bazy i ich wyciągnięcia, a do innych jeszcze przyda się wspomniana
    obsługa klawiatury. Pierwszy lepszy przykład po zapytaniu o "jquery
    plugins sheet" wujka Google'a:
    http://plugins.jquery.com/project/sheet

    Pozdrawiam.