  • Data: 2014-09-14 16:47:22
    Temat: Re: Archiwalne ceny nowych samochodów
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-14 12:43, the_foe pisze:

    > mniej wiecej w tym czasie oktawkę kupił ojciec kumpla i mój wujek. Ta
    > pierwsza 2-3 lata temu uśpiona, ale była eksploatowana na maksa
    > (weterynarz) ta druga do dziś używana i wujaszek nie widzi powodu by
    > zmieniac auto (ale na ogół wiezie tylko siebie do pracy).

    to dodam jeszcze że mój ojciec ma Octavke z 2001r - jeździ nią do dziś,
    śladów korozji brak, pozostałe rzeczy nie zużyte bo nie wiem czy ma
    100.000km zrobione...
    Niby nie dla niego TDI bo bardzo małe przebiegi robi - ale w pełni
    rozumiem takie posunięcie - jeździ nią długo, miał strzał gotówki to
    kupił, a jakby miał benzyniaka to na paliwo szło by 2x więcej (a różnica
    w cenie zakupu pewnie dawno by była "przepita")

    Łukasz