  • 1. Data: 2015-10-16 11:44:11
    Temat: Apple złodziejem?
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Wychodzi, że wcale nie jest takie innowacyjne jak niektórzy sugerują.

    Troll Apple posmakuje teraz swojego dania :)

    http://m.onet.pl/gadzety/biznes,5nb010

  • 2. Data: 2015-10-16 14:07:19
    Temat: Re: Apple złodziejem?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    > Wychodzi, że wcale nie jest takie innowacyjne jak niektórzy sugerują.
    >
    > Troll Apple posmakuje teraz swojego dania :)
    >
    > http://m.onet.pl/gadzety/biznes,5nb010

    Chyba się za bardzo podniecasz...
    Przepychanki o wzajemne naruszanie patentów to chleb powszedni
    w dużych korporacjach. Element gry w którą wszyscy tam grają...

    A w kwestii technicznej, ktoś się orientuje co było przedmiotem patentu?

  • 3. Data: 2015-10-16 14:34:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Chyba się za bardzo podniecasz...
    >Przepychanki o wzajemne naruszanie patentów to chleb powszedni
    >w dużych korporacjach. Element gry w którą wszyscy tam grają...

    Kwota tez sie nie ma podniecac - prawnicy Apple juz smaza apelacje, a
    wszystko po to, aby sie dogadac poza sadem na znacznie nizsza kwote

    J.

  • 4. Data: 2015-10-16 22:20:59
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2015 11:44:11 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <5620c6e7$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    od PlaMa <m...@w...pel> :
    >Wychodzi, że wcale nie jest takie innowacyjne jak niektórzy sugerują.
    >
    >Troll Apple posmakuje teraz swojego dania :)
    >
    >http://m.onet.pl/gadzety/biznes,5nb010

    Chyba trafili na trola patentowego(5-te miejsce wśród troli w 2012
    roku):
    http://www.businessinsider.com/biggest-patent-holdin
    g-companies-2012-11?op=1
    --
    Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
    Dziś Kościół katolicki ma Polskę.

  • 5. Data: 2015-10-17 12:30:17
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-10-16 o 14:07, Pszemol pisze:
> [...]
    > w dużych korporacjach. Element gry w którą wszyscy tam grają...
    >
    > A w kwestii technicznej, ktoś się orientuje co było przedmiotem patentu?

    But the chip utilizes technology that lets it improve power efficiency
    and performance that was first described in WARF's 1998 patent.
    According to Apple Insider, the patent in question is U.S. Patent No.
    5,781,752: "Table based data speculation circuit for parallel processing
    computer."

    http://www.google.de/patents/US5781752

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-10-17 16:01:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message

> [...]
    > Apple Insider, the patent in question is U.S. Patent No. 5,781,752: "Table
    > based data speculation circuit for parallel processing computer."

    Dzięki. A tutaj to samo w języku oryginału:
    http://www.google.com/patents/US5781752

  • 7. Data: 2015-10-17 20:58:45
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 11:44, PlaMa pisze:
    > Wychodzi, że wcale nie jest takie innowacyjne jak niektórzy sugerują.
    >
    > Troll Apple posmakuje teraz swojego dania :)
    >
    > http://m.onet.pl/gadzety/biznes,5nb010

    bo trzeba okradać firmy spoza USA, wtedy:
    http://tinyurl.com/qb9rtv4
    "Barack Obama skorzystał z prawa zawetowania decyzji Komisji ds. Handlu
    Międzynarodowego i dopuścił do sprzedaży w USA modele urządzeń Apple
    naruszające prawa patentowe Samsunga."

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2015-10-17 21:31:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2015 20:58:45 +0200, the_foe napisał(a):
> [...]
    > "Barack Obama skorzystał z prawa zawetowania decyzji Komisji ds. Handlu
    > Międzynarodowego i dopuścił do sprzedaży w USA modele urządzeń Apple

    Spoko spoko - Samsung nadal produkuje procesory do iphone.

    Zabawa pod publike - zeby gazety mialy o czym pisac ?

    J.

  • 9. Data: 2015-10-18 00:20:40
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS osiemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 10. Data: 2015-10-18 00:45:00
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-10-17 o 21:31, J.F. pisze:

    > Spoko spoko - Samsung nadal produkuje procesory do iphone.
    >
    > Zabawa pod publike - zeby gazety mialy o czym pisac ?

    chodzi o zasadę, USA w trybie rzeczywistym promują niepodwazalnosc prawa
    własności w tym własnosci intelektualnej (a moze nawet bardziej), a
    okazuje się, ze mają niezła furtkę gdy ta niepodwazalnosc staje się
    problem dla gospodarki USA. Kiedy w USA byłą panika wąglikowa to Bush
    wymusił od Bayeru poważną obniżke cen antybiotyków grożąc, ze dopusci do
    sprzedaży w USA leki generyczne, które łamały prawa patentowe.
    Teraz odwrócmy sytuacje, juz widzę ten armageddon gdyby Duda oswiadczył,
    ze bedzie ułaskawiał kazdego skazanego, czy to cywilnie czy karnie, za
    łąmanie praw autorskich nie-polskich producentów/autorów. Albo gdyby
    nasz rząd oswiadczył, ze jak amerykanskie firmy nei zredukują cen leków
    na raka to kupimy ich podróbkę z Indii.

    --
    @foe_pl