  • Data: 2011-09-13 19:58:39
    Temat: Re: Apple vs. HTC - hardware
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *atm* w wiadomości news:j4levu$rul$1@news.onet.pl napisał(a):
    > W pewnym sensie tak, niebawem ma sie pojawic Defy Plus, niewiele wniesie
    > jednak nowego poza nowszym systemem i troche szybszym prockiem.

    Jeżeli zniknie przypadłość dotychczasowego modelu która objawiała się
    przycinaniem się telefonu po 3-4 godzinach intensywnego użytkowania to
    wniesie bardzo wiele. Nie wiem jak innych, ale mnie drażniło że po
    dwudziestym którymś połączeniu po naciśnięciu czerwonej słuchawki telefon
    zamiera na 10s...

    Pozdr