  • 81. Data: 2014-09-14 00:19:14
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lv2b4m$hqh$1@dont-email.me...
> [...]
    ..

    > w przypadku wykorzystujących w iPhonie to nawet zasłużonego drwala

    A ten znowu ze swoją logiką wyskoczył...
    Mowa była oczywiście o użytkownikach telefonów z opcją kart mkroSD.

  • 82. Data: 2014-09-14 00:20:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Znaczy 5 osób... Nieźle... :)
    > Ale kto wie - moze masz racje.
    > Jak sie wszystko wrzuca do chmury to rzeczywiscie karta
    > nie jest juz taka wazna.

    Pewne trendy Apple po prostu zauważa wcześniej niż inni
    a inne później - akurat z kartą SD zgodzimy się że nie jest to
    ficzer pierwszej potrzeby dla zdecydowanej większości klientów.

  • 83. Data: 2014-09-14 00:29:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-13 17:02, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    html

    > Czyli co piąty napotkany laptop to Mak.
    > A w Polsce?

    Pomijając Twoją matematykę to co ma tu Polska do czynienia? Napisałeś,
    że "Bo w USA większość ma właśnie maka" i tylko do tego w tym momencie
    piję. 10%, czy ebayowe 15% (swoją drogą oznacza to, że applowcy chętniej
    się sprzętu pozbywają) za żadne skarby nie są większością.

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 84. Data: 2014-09-14 00:32:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > 10%, czy ebayowe 15% (swoją drogą oznacza to, że applowcy chętniej się
    > sprzętu pozbywają) za żadne skarby nie są większością.

    Masz rację... nie więszość. Tak to tu pewnie wygląda na tle tego co znam z
    PL.
    Makówek jest tu naprawdę dużo wszędzie.

  • 85. Data: 2014-09-14 00:47:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 13 Sep 2014 17:18:25 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    n-wireless/

    >Tak, takie też były... Ja pisałem wyżej o tych pół na pół, bez wysuwania.
    >A te wysuwane niestety dawały telefon znacznie grubszy niż teraz.

    Owszem. Ale ja wole grubszy i wygodniejszy. Samsung mial 14 mm, Droid
    jakies 10 mm

    Poza tym, lubie czuc ze cos solidnego trzymam w dloni. te nowe
    telefony sa takie ze mam uczucie ze zaraz je zgniote

    A.L.

  • 86. Data: 2014-09-14 12:41:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > a inne później - akurat z kartą SD zgodzimy się że nie jest to
    > ficzer pierwszej potrzeby dla zdecydowanej większości klientów.

    to tylko Tobie się tak wydaje. nie znam nikogo, kto nie miałby wrzuconej
    karty do telefonu użytkowanego codziennie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2014-09-14 13:10:00
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2014-09-13 o 22:07, Pszemol pisze:

    > Skąd bierzesz 200-250zł? Kto Ci tyle każe płacić skoro są tańsze opcje?

    Pisałem o kablu do podłączenia iPhone 5s do TV, czyli jest to kabel
    "lightning to HDMI".
    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p205
    0601.m570.l1313&_nkw=lightning+to+hdmi&_sacat=0

  • 88. Data: 2014-09-14 14:13:46
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 10:41:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to tylko Tobie się tak wydaje. nie znam nikogo, kto nie miałby wrzuconej
    > karty do telefonu użytkowanego codziennie.

    Kłamiesz!

    Każdy zna kogoś z iPhone :)

    BTW właśnie upgradowałem BB Q5 z wersji 8+4GB do 8+16GB. Kosztowało mnie to
    25PLN, a nie 100USD - i dlatego jestem biedakiem z Polska :P

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 89. Data: 2014-09-14 14:25:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

    > Kłamiesz!
    >
    > Każdy zna kogoś z iPhone :)

    /me posypuje głowę popiołem :(

  • 90. Data: 2014-09-14 16:19:04
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > Załóżmy że masz jakiś formularz na www i pierwsze pole/guzik masz
    > na samej górze strony - jak to zrobisz jednym palcem w Androidzie?

    a po co? Apple, podobnie jak socjalizm, dzielnie rozwiązuje problemy
    które sam stwarza

    -----

    Dokładnie tak. W iphonach nie ma guzika "wstecz" (chyba go jeszcze nie
    "wynaleźli") dlatego żeby się
    cofnąć trzeba klikać w lewym górnym rogu na nazwę poprzedniej pozycji. Czyli
    jak chcemy np. coś odszukać
    w rozbudowanym menu to co chwilę trzeba wędrować do rogu, przy dużym ekranie
    jak w i6 to cały czas trzeba używać
    drugiej ręki. Wiec nie dziwię się że musieli wymyśleć nowy genialny
    "ficzer".
    Pozdro
    Krzychu