  • 171. Data: 2014-09-20 21:41:25
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:541dd436$0$2231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo i chyba nie chodzi o płatne reklamy.

    Wczoraj znowu poleciała seria reklam... :-)

    > Podobno są, ja ich nie widziałem ani razu na żadnych wyborach. Jednak
    > gdyby nawet byli, bo pewnie gdzieś tam ich można spotkać pod lokalami
    > wyborczymi, a więc przypuśćmy że są. jednak ile jeszcze trzeba by spełnić
    > warunków aby te sondy były wiarygodne, choćby prawdomówności wyborców
    > porównywalnej do spowiedzi świętej. Jednym słowem - nie mają politycy z
    > czego się cieszyć w minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    Twoim zdaniem nie mają... A jednak się cieszą, bo jednak badania wiarygodne.

    > Ojejku, USA ponad 200letnia dyktatura dwu partii,. Na co Ty się
    > powołujesz.

    ?? Nie wiem o co Ci chodzi. Dziwisz się z pewnych rzeczy który nie
    rozumiesz.
    Wytłumaczyłem Ci czemu się cieszą. Bo znają przybliżone wyniki wyborów
    to się cieszą z bardzo prawdopodobnej wygranej.

    > Sorry, ale jeszcze mógłbym zostać posądzony o to że wychwalam, takoż i
    > nie chcę reklamować firmy skoro nikt mi za to nie płaci.

    No ale bez podania z czym porównujesz Twoja wypowiedź jest bezwartościowa.
    Moim zdaniem bajki opowiadasz i boisz się konfrontacji...

  • 172. Data: 2014-09-20 21:42:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W tym przypadku nie ma mowy o jakiejś niemorkowości.
    > Mój telefon jest tani (w porównaniu z SGS4) ale nie niemarkowy.

    Twój telefon jest tańszy od SGS4 bo jest wymyślony :-)

  • 173. Data: 2014-09-20 21:43:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wiem.

    Nie wiesz.

    > Ale przecież informacja o tym że sprzęt kosztuje 1/3 tego co SGS4 powinna
    > wystarczyć..

    Gdyby wystarczała to nie pytałbym.
    Chciałem sobie to cudo co zachwalałeś w porównaniu do SGS4 kupić.
    I nie mogę, bo nie wiem co to za magiczny telefon wymyśliłeś...
    A pewnie byłby lepszy od mojego starego, wysłużonego iPhone4.

  • 174. Data: 2014-09-21 12:08:38
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 16:17, Pszemol pisze:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > O to mi chodziło.

    OK. SGS3 nie ma WPS ma za to możliwość dodawania nowych klientów i
    ewentualne usuwanie ich. W sumie na jedno wychodzi. Nie ma co się
    spierać o to co lepsze.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 175. Data: 2014-09-21 12:12:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 21:27, Trybun pisze:

    > W tym przypadku nie ma mowy o jakiejś niemorkowości. Mój telefon jest
    > tani (w porównaniu z SGS4) ale nie niemarkowy.

    Jest trzykrotnie tańszy od SGS4, czyli nowy wart jest jakieś 400 zł.
    Napisz w końcu co to za markowy telefon o parametrach identycznych do
    SGS4 dostępny za 400 zł.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 176. Data: 2014-09-21 13:59:31
    Od: Mario <m...@...pl>

    > No cóż, przecież ten Samsung to też nie jest najgorszy z najgorszych. Po
    > prostu przereklamowany, przedrożony telefon z średniej-górnej półki

    Ja nie piszę że jest z górnej półki. SGS3 kosztuje około 850 zł,
    Mediadroid Imperius Slim jakieś 350. Różnica w fotkach jest wyraźna.
    Nie wiem co to znaczy przedrożony. Dla mnie średnia pólka to właśnie
    800- 1200 zł. I w tej klasie cenowej jest świetnym fonem. Wcześniej
    miałem LG 4X za ponad 1kpln i jak mio go skradziono wziąłem SGS3 z
    umowy. Wyniesie mnie w ratach 600 pln. Ale IMHO znacznie lepszy niż LG.

    > U mnie tylko prędkość łapania FIXa szwankuje. Teraz po włączaniu aGPS
    > łączenie następuje trochę szybciej, jednak do moich oczekiwań jeszcze
    > sporo brakuje.

    > Wiem. Ale przecież informacja o tym że sprzęt kosztuje 1/3 tego co SGS4
    > powinna wystarczyć..

    Wymieniamy się opiniami na temat różnych modeli. Fonów za 400 jest
    ogromna liczba, a pojęcie, że nie jest niemarkowy jest dość ogólne. A
    jak wykazałem nawet w ramach jednego segmentu różnice między różnymi
    modelami mogą być duże. Twoje opinie są nic nie warte bez podania modelu
    fonu, który porównywałeś z SGS4.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 177. Data: 2014-09-21 14:00:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 21:43, Pszemol pisze:
> [...]
    > I nie mogę, bo nie wiem co to za magiczny telefon wymyśliłeś...
    > A pewnie byłby lepszy od mojego starego, wysłużonego iPhone4.

    Pewnie każdy za 400 zł jest jego zdaniem równie dobry co SGS4. Kup
    cokolwiek w tej cenie to będziesz zadowolony :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 178. Data: 2014-09-22 14:17:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 21:41, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Wczoraj znowu poleciała seria reklam... :-)

    Jak i Nokii Lumii 935 i innych. Normalka, przy każdym liczącym się
    towarze, tylko dlaczego ta reklama w jednym przypadku czyni cuda a w
    drugim jak grochem o ścianę...

> [...]
    > Wytłumaczyłem Ci czemu się cieszą. Bo znają przybliżone wyniki wyborów
    > to się cieszą z bardzo prawdopodobnej wygranej.

    Przybliżone,? oni są pewni że wygrali, a inni z nosami na kwintę, pewni
    że przegrali, skąd ta pewność - ano dziennikarze ich powiadomili o
    wynikach w minutę po zamknięciu lokali.. A same głosy dające pewne
    wyniki będą podliczone za parę dni. Cuda w XXI wieku odziedziczone po
    XXw. Co tam jakieś Kasandry czy inne wieszczki, współcześni
    dziennikarze w krajach tzw demokratycznych to dopiero wiarygodne wyrocznie.

    > No ale bez podania z czym porównujesz Twoja wypowiedź jest
    > bezwartościowa.
    > Moim zdaniem bajki opowiadasz i boisz się konfrontacji...

    Podałem cenę. i to powinno w zupełności wystarczyć. Zapłaciłem 850 zł w
    tym czasie SGS4 kosztował około 2500zł.

  • 179. Data: 2014-09-22 14:20:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 21:42, Pszemol pisze:

    > Twój telefon jest tańszy od SGS4 bo jest wymyślony :-)

    A jednak leży koło kompa z którego piszę tą odpowiedź. Na strychu
    opakowanie z paragonem.

  • 180. Data: 2014-09-22 14:21:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-21 12:12, Mario pisze:

    > Jest trzykrotnie tańszy od SGS4, czyli nowy wart jest jakieś 400 zł.
    > Napisz w końcu co to za markowy telefon o parametrach identycznych do
    > SGS4 dostępny za 400 zł.

    850 zł. Dzisiaj w tym samym sklepie jest za 699zł. Samsung w tamtym
    czasie kosztował około 2500zł, dzisiaj, również jego cena oscyluje w
    granicach trzykrotności ceny mojego aparatu, no może trochę więcej
    stracił na przestrzeni czasu, ale niewiele.