    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Date: Mon, 15 Sep 2014 14:50:03 +0200

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-09-13 00:53, Pszemol pisze:

    >Tak, ktoś te produkty promuje. Tak że ja nie mam wątpliwości że
    >milczenia mediów przez rok-półtora o Samsungu staje się końcem
    >telefonów tej firmy.

    No, nie bylbym taki pewien. Dobry produkt ma swoich zwolennikow, ma
    szeptana opinie, ma polecenia wsrod znajomych, kolegow ze szkoly itp.

    Smieszyly mnie kampanie reklamowe naszych operatorow.
    Naprawde trzeba podnosic swiadomosc marki, gdy sa one trzy ?

    Narod taki ciemny, ze reklamy nowych taryf chwyta, nie potrafil sam
    sprawdzic gdzie lepiej ?
    (od roku czy dwoch sie to skomplikowalo ... operatorzy ukrywaja
    szczegoly oferty)

    >To samo odnosi się do świata polityki. Ani słowa o Tusku i jego PO
    >skutkuje tym że albo zmienia nazwisko i nazwę partii, albo zawiesza
    >swoja działalność polityczną.

    Owszem. Tylko ze ... Samsung za swoja reklame placi. A partia
    niechetnie :-)
    Efekt jest taki ze to media sie o Samsunga bija.
    No i niech sprobuja cos zlego napisac, to sie Samsung przestanie u
    nich reklamowac ... i dana gazeta czy TV padnie :-)

    >Nie wiem, sporo rzeczy mogę się tylko domyślać, wiem tylko jedno -
    >świat jest rządzony trochę innymi prawami niż te które nam się podaje
    >oficjalnie.
    >Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w
    >minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    Radosc to radosc. Moze troche nieuzasadniona i przedwczesna, ale to
    tez media nakrecaja :-)

    >Czas reakcji, prędkość

    Zla nie jest ... ale u konkurencji podobna.

    >uruchamiania telefonu,

    A to jestes jedyny klient, ktory na to patrzy. Reszta ma telefon stale
    wlaczony :-)

    >szybkość wyszukania i połączenia po przez wi-fi.

    I byly jakies zastrzezenia ?

    >Jakość robionych fotek,

    Jak to wszyscy - pikseli duzo, a obiektyw malutki .. no dobra,
    autofocus ma

    >jakość i poziom odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd.

    Sa tu jakies znaczace roznice ?

    >Niestety padał deszcz a więc nie mogłem sprawdzić widoczności na
    >ekranie w słońcu i prędkości łapanie sygnału GPS, ktore to rzeczy sa
    >słabą stroną mojego telefonu.

    Ale czemu GPS nie mogles sprawdzic ?

    No coz, jesli anteny nie sp*, to tez bedzie podobna ..

    >Akurat on z tych co to telefon jest dla nich tylko i wyłącznie
    >telefonem. Podejrzewam że nawet nmie zwrócił uwagi na to jak się o
    >sprzęt nazywa.

    Bo producenci maja jakis dziwny zwyczaj ukrywania nazwy modelu ...

    J.