  • 11. Data: 2014-10-26 21:38:07
    Temat: Re: Apple i prywatność
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:m2jjhc$iks$1@node1.news.atman.pl...

    > Z punktu widzenia użytkownika różnica jest, z wyszukiwarki można
    > zrezygnować i zastąpić ją inną. Z systemu Appla już nie bardzo
    > i stąd podejście Applowskich fanboi że tak już musi być.

    Jesteś chyba niepoważny lub śnisz jeśli wydaje Ci się że
    skutecznie dasz radę zastąpić google czymś innym...
    No chyba że nie interesuje Cię znalezienie czegoś w sieci.

  • 12. Data: 2014-10-26 21:40:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To można wyłączyć: https://history.google.com/history/

    Jasne :-) Wyłączyć można prezentowanie historii
    wyszukiwania na Twoim komputerze... Ale nie wyłączysz
    faktu, że każde wpisane słowo kluczowe do szukania
    w wyszukiwarce googla idzie do ich serwerów ze stopką
    gdzie znajdą unikalny identyfikator sprzętu i informacje
    o geograficznym położeniu urządzenia.

  • 13. Data: 2014-10-26 21:47:40
    Temat: Re: Apple i prywatno??
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 26 Oct 2014 20:54:21 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Z punktu widzenia użytkownika różnica jest, z wyszukiwarki można
    >zrezygnować i zastąpić ją inną. Z systemu Appla już nie bardzo
    >i stąd podejście Applowskich fanboi że tak już musi być.

    Jaka "inna"? Zadziwia mnie durnowatosc P.T. Dyskutantow. Jak sie
    korzysta z DARMOWEGO serwisu - to jak myslicie, dlaczego ten serwis
    jest darmowy i dlaczego firmy swiadczace te serwisy siedza na workach
    dolarow? Skad maja te dolary?

    A.L.

  • 14. Data: 2014-10-27 01:09:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

> [...]
    > korzysta z DARMOWEGO serwisu - to jak myslicie, dlaczego ten serwis
    > jest darmowy i dlaczego firmy swiadczace te serwisy siedza na workach

    Kradną

  • 15. Data: 2014-10-27 07:33:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > gdzie znajdą unikalny identyfikator sprzętu i informacje
    > o geograficznym położeniu urządzenia.

    Położenie też można wyłaczyć - zresztą gugle moje położenie zazwyczaj
    mają w miejscu odległym od rzeczywistego ze 100 km :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2014-10-27 17:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-26 21:38, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jesteś chyba niepoważny lub śnisz jeśli wydaje Ci się że
    > skutecznie dasz radę zastąpić google czymś innym...
    > No chyba że nie interesuje Cię znalezienie czegoś w sieci.

    Jesteś niepoważny lub śnisz jeśli zdaje ci się że googla
    nie da się zastąpić a jego konkurent nic nie znajdzie
    w sieci.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-10-27 17:19:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-26 21:47, Użytkownik A.L. napisał:

> [...]
    > korzysta z DARMOWEGO serwisu - to jak myslicie, dlaczego ten serwis
    > jest darmowy i dlaczego firmy swiadczace te serwisy siedza na workach

    To nie durnowatość a odruchy. Nie podoba się komuś jakieś
    działanie googla to zmienia usługodawcę. Nie twierdzę że ten
    inny zarobi na czymś innym niż reklamy ale wybór jednak jest.
    I zawsze można sprawdzić czy ten inny nie robi tego co nas
    zdenerwowało w googlu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-10-27 21:07:56
    Temat: Re: ogryzki i prywatność
    Od: the predatory capitalism will destroy our planet <p...@a...predatory.capitalism.invalid>

    A wrote:

    > dolarow? Skad maja te dolary?

    95% zgnilcow nie ma pokrycia, innymi slowy jest
    drukowane dla zabezpieczenia hien uSSraelskich!

    --
    NISZCZ HIENY KAPITALISTYCZNE!
    https://tr.im/9341c

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

  • 19. Data: 2014-10-28 02:03:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 27 Oct 2014 17:19:52 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >inny zarobi na czymś innym niż reklamy ale wybór jednak jest.
    >I zawsze można sprawdzić czy ten inny nie robi tego co nas

    jak bedziesz placil stowe miesiecznie, to mozesz miec wymagania

    A.L.

  • 20. Data: 2014-10-28 05:36:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jesteś niepoważny lub śnisz jeśli zdaje ci się że googla
    > nie da się zastąpić a jego konkurent nic nie znajdzie
    > w sieci.

    Przedstaw alternatywę która nie gromadzi u siebie zapytań
    użytkowników razem ze stopkami geograficznymi...