  • 11. Data: 2009-04-25 20:42:30
    Temat: Re: Apple Mac, a zwykły PC.
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 25 Apr 2009 22:34:27 +0200, "cztery" <razdwa@dziesiec> wrote:

> [...]
    1NDAzOA&mco=MzgzMjcyOA

    >A mozna go zainstalowac na komputerze nieMacu ? :-)

    Można. Ale nie wolno.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2009-04-25 21:11:57
  • 13. Data: 2009-04-25 21:55:55
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 25.04.2009 21:41, cztery pisze:
    > Hmmm. A moze jednak nie ? Np. w najnowszym Power Macu (dwuprocesorowym)
    > siedzi sobie taka calkiem PCtowa plyta glowna
    > http://www.newegg.com/product/product.aspx?Item=N82E
    16813121045

    Nie wiem jak w najnowszym, ale w nieco starszym była płyta
    zdecydowanie nietypowa, z blokiem pamięci RAM umieszczonym
    na specjalnej karcie rozszerzającej.

    Zresztą Mace nie mają wyprowadzeń PS/2, o ile mi wiadomo.

    > Elektronika zatok dyskowych jest np. w obudowach serwowych PC.

    Ale *inna*. A Apple produkuje ją sobie "pod" swoje obudowy
    z dyskami montowanymi poprzecznie.

    > Jakbym nie liczyl podobnych konfiguracji do Maca Pro to Dell Precision
    > wychodzily wyraznie taniej. Przy cenie okolo 8000 dla Maca Pro
    > porownywalny Dell Precision kosztowal 6000-6300.

    Dzisiaj widziałem w sklepie iMaca za 6000 zł. Może był nieco
    słabiej wyposażony od tegoż Della, ale Apple jest generalnie
    drogą firmą.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-04-26 10:25:59
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Maciej Bojko pisze:

    > Można. Ale to narusza warunki licencji OS X i, przede wszystkim,
    > obraża uczucia religijne wielbicieli tego systemu.

    Moich nie obraza. Mam Macbooka i mam PC stacjonarnego, uzwazam, ze ceny
    komputerow Apple sa z kosmosu i powinna byc mozliwosc kupna samego
    systemu Mac OS oraz instalacji go (z mniejszymi lub wiekszymi
    problemami) na zwyklych PC bez EFI.

    Wracajac do roznic to ja kupilem Macbooka C2D 2GHz, 1GB RAM, 80GB HDD,
    SD DL dosc tanio. Za rownowartosc nie kupilbym komputera przenosnego,
    ktory nie dosc, ze fajnie wyglada (subiektywnie) to jeszcze ma
    rewelacyjna baterie (3h intensywnej pracy, 6h idlowania na gg, czasem
    www po eth), a jeszcze do tego mozna dodac swietny system operacyjny, mi
    przypasil bardzo mocno i juz w sumie nie korzystam z PC stacjonarnego
    (tylko jak uzywam typowo Windowsowych narzedzi, ktorych nie ma w wersji
    na Mac OS typu PSPICE).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 15. Data: 2009-04-26 12:54:56
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Dzisiaj widziałem w sklepie iMaca za 6000 zł. Może był nieco
    > słabiej wyposażony od tegoż Della, ale Apple jest generalnie
    > drogą firmą.

    szczegolnie w polsce gdzie ceny sa chyba najzwyzsze w europie nie mowiac juz
    o stanach.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 16. Data: 2009-04-26 14:52:48
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    piszesz że na swoim kompie zainstalowałeś Leopard,a , i jak ci chodzi ??

  • 17. Data: 2009-04-29 20:22:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 18:23:22 +0200, cztery napisał(a):

    > Ktore z podzespolow montowanych we wspolczesnych Macach produkowanych jest
    > tylko na potrzeby Apple ?

    Procesory (na pewno w MacBooku Air jest Core niespotykany gdzie indziej,
    przynajmniej pod względem rozmiarów).

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138