  • 1. Data: 2014-04-23 23:41:04
    Temat: Aplikacja desktopowa do przegladania i wybierania zdjec...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec mam do przejrzenia kilkaset zdjec (jpg) - no i chce sobie je
    przegladac i "jakims klawiszem" zaznaczac, ze to jest dobre zdjecie.
    Nastepnie chce te "dobre" zdjecia skopiowac do innego katalogu.

    Co polecicie?

  • 2. Data: 2014-04-24 00:47:28
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-23 23:41, fReLuZ pisze:
    > A wiec mam do przejrzenia kilkaset zdjec (jpg) - no i chce sobie je
    > przegladac i "jakims klawiszem" zaznaczac, ze to jest dobre zdjecie.
    > Nastepnie chce te "dobre" zdjecia skopiowac do innego katalogu.

    Właściwą grupą do takich pytań jest pl.comp.nowe-programy.

    Ja używam XnView i tam działa Ctrl+T do zaznaczenia pożądanych obrazków
    podczas przeglądania.

    --
    rry

  • 3. Data: 2014-04-24 00:58:42
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/04/2014 22:41, fReLuZ wrote:
> [...]
    > przegladac i "jakims klawiszem" zaznaczac, ze to jest dobre zdjecie.
    > Nastepnie chce te "dobre" zdjecia skopiowac do innego katalogu.

    IrfanView

  • 4. Data: 2014-04-24 04:01:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RR pisze tak:

    > Ja używam XnView i tam działa Ctrl+T do zaznaczenia pożądanych
    > obrazków podczas przeglądania.

    hmm nie widzę tego

    http://piterpro.private.pl/ssd_2014-04-24_035337.png

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-04-24 16:22:45
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-24 04:01, PiteR pisze:

    > hmm nie widzę tego
    >
    > http://piterpro.private.pl/ssd_2014-04-24_035337.png

    Ten skrót działa z poziomu przeglądarki. Więc jak otwierasz obrazek
    dwuklikiem, to Ctrl+B i później już przeglądając (również w pełnym
    oknie) resztę obrazków, można oznaczać je Ctrl+T.
    Niestety, oznaczenie znika po zamknięciu XnView. Przy dużej ilości
    plików lepiej by się sprawdziło tagowanie przez Ctrl+Numpad 0..5,
    Ctrl+Alt+Numpad 0..5.

    --
    rry

  • 6. Data: 2014-04-25 11:44:10
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "jakims klawiszem" zaznaczac, ze to jest dobre
    >zdjecie. Nastepnie chce te "dobre" zdjecia skopiowac do innego katalogu.

    Jeśli chodzi o programy, to polecam FastStone Image Viewer. Możesz także skorzystać
    z możliwości samego systemu, tzn. w oknie folderu z fotkami ustawić sobie widok
    miniatur
    (Widok->Miniatury) i tam zaznaczać myszką z wciśniętym Ctrl-em wybrane fotki, potem
    kopiowanie (Ctrl-C) i wklejanie do innego folderu (Ctrl-V).
    Domyślne miniatury są jednak trochę małe, przynajmniej w XP, żeby dało się w miarę
    dobrze przyjrzeć fotkom, ale miniatury można powiększyć wg przepisu:

    http://www.pcworld.pl/news/107514/Zmiana.wielkosci.i
    .jakosci.miniaturek.Windows.XP.html

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 7. Data: 2014-04-25 11:57:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Marek" napisał:

    > Jeśli chodzi o programy, to polecam

    pl.comp.nowe-programy

    Chyba, że sedno pytania dotyczyło owego "jakimś klawiszem"?
    Ja preferuję spację, ale lewy klawisz myszy IMHO też się nadaje.

    CROSS & FUT

    JoteR

  • 8. Data: 2014-04-26 15:22:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > potem
    > kopiowanie (Ctrl-C) i wklejanie do innego folderu (Ctrl-V).

    Czyli robi to samo co explorer >=Vista