  • 1. Data: 2010-08-16 15:13:35
    Temat: Aplikacja ZEMSTA na androida
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    http://dumpingowiec.pl/zemsta/

    ZEMSTA to prosta aplikacja służąca do wysyłki podanej liczby wiadomosci
    sms pod podany numer
    telefonu. Trzeba wypełnić pole wiadomosc, numer telefonu i wpisać
    conajmniej 1 w liczbie wiadomosci.

    Wszystkie smsy wysyłane sa z telefonu użytkownika, jego numeru na jego
    rachunek.

    Aplikacja jest dostępna na system android:

    Do pobrania z adresu: http://dumpingowiec.pl/zemsta/zemsta.apk

    Aplikacja nie jest przeznaczona dla osób chcacych sie zemscic na firmach
    oferujacych
    konkursy w ktorych rzekomo wygrywa sie miliony za puste smsy. Nalezy
    pamietac ze wyslanie
    darmowego smsa obciaza tak naprawde organizatora i wysylajac tych smsow
    kilkanascie czy kilkadziesiat tysiecy
    uzywajac np darmowego startera orange (mozna zamowic na ich stronie) lub
    startera play za 5 zl kupionego w kiosku
    do tego celu w ramach zemsty za oszukanie w konkursie moze zrujnowac
    takiego oragnizatora, a na pewno tak
    się stanie jezeli znajdzie sie kilkatysiecy oszukanych frustratow.

    Aplikacja celowo nie pozwala na wyslanie pustego smsa, co nie zmienia
    faktu ze nawet wysylajac jakikolwiek tekst
    w tym smsie i tak ktos (pewnie organizator) bedzie musial zaplacic.

    Aplikacja jest dla uczciwych użytkowników i nie zaleca się robienia tego
    o czym powyżej napisano.

    Można wysłać nią np 100 różyczek narzeczonej na urodziny czy też ZEMSCIC
    się na znajomym zapelniając jego skrzynke.
    Nie zaleca się przesadzać w takich zabawach bo może być to potraktowane
    jako złoliwe niepokojenie itp.

  • 2. Data: 2010-08-16 15:17:30
    Temat: Re: Aplikacja ZEMSTA na androida
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Kotlet Mielony napisał:
    > http://dumpingowiec.pl/zemsta/
    >

    > ZEMSTA

    ...jak sama nazwa wskazuje...

    > nie jest przeznaczona dla osób chcacych sie zemscic

    MEGA ROTFL :)

  • 3. Data: 2010-08-16 15:25:59
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-16 17:17, wuwuzela pisze:

    > ...jak sama nazwa wskazuje...

    > MEGA ROTFL :)

    :-), no zemscic tak, ale na kumplach :-)
    ale przeciez nie mam wplywu jak kto to wykorzysta :)

  • 4. Data: 2010-08-16 18:44:13
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 17:25:59 +0200, Kotlet Mielony <m...@m...mail>
    wrote:

    >:-), no zemscic tak, ale na kumplach :-)
    >ale przeciez nie mam wplywu jak kto to wykorzysta :)

    Ci co zrobili b. atomowa tez tak mowili. Nobel tez nie mial wplywu ale
    w przeciwienswe do Ciebie zarobil taka forune, ze mogl sobie wyczyscic
    sumienie powolujac organizacje do dzis przyznajaca slynna nagrode :p

    Mimo wszystko pozdr.

    Lechu

  • 5. Data: 2010-08-17 09:45:27
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-16 20:44, Leszek(Lechu) Marmon pisze:

> [...]
    > w przeciwienswe do Ciebie zarobil taka forune, ze mogl sobie wyczyscic
    > sumienie powolujac organizacje do dzis przyznajaca slynna nagrode :p

    jeżeli aplikacja zostala by uzyta do zniszczenia oszustow to nie sadze
    bym mial nieczyste sumienie :)

  • 6. Data: 2010-08-17 10:05:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 11:45:27 +0200, Kotlet Mielony napisał(a):

    > jeżeli aplikacja zostala by uzyta do zniszczenia oszustow to nie sadze
    > bym mial nieczyste sumienie :)

    A za spamowanie grupy na której ogłoszenia są zabronione nie masz?
    Kurde... głupi jestem, jesteś spamerem, oni zawsze mają czyste sumienie...
    :-/

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-08-17 10:41:30
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-17 12:05, Waldek Godel pisze:

    > A za spamowanie grupy na której ogłoszenia są zabronione nie masz?
    > Kurde... głupi jestem, jesteś spamerem, oni zawsze mają czyste sumienie...
    > :-/

    pisze a propo innego watku, Ci bardziej bystrzy grupowicze sie
    zorientuja o co chodzi :)