  • Data: 2016-01-26 20:22:25
    Temat: Re: Antenka GPS
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-26 o 12:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych: 56a74925$0$656$6...@n...neostrada.pl ...

    > Nie powinna byc dopasowana, a nawet bardzo dobrze dopasowana/rezonansowa ?
    > W koncu to specjalisci robili.

    J.

    Jak ktoś napisał powyżej: "anteny nie przestają mnie zadziwiać".
    Myślę, że wielu z Was zetknęło się z efektem, który kiedyś sparodiował
    Jaś Fasola:
    odbiór na antenie "firmowej" jest nie do przyjęcia, ale wystarczy
    chwycić ją w rękę, i staje się znakomity! I właśnie ćwiczę to na
    słuchawkach Bluetooth z wbudowanym radiem: jakaś tam stacja trzeszczy, i
    rzęzi, ale gdy przybliżę rękę do głowy / słuchawek - to robi się świetnie.

    No i tu jest wyraźnie miejsce na zdziwienie, bo przecież firma chyba
    może zmierzyć parametry, no i dobrać idealnie antenę, aby działała tak,
    jak trzeba. Przecież nie chodzi o kilkumetrowy maszt u diabła, ale o
    dopasowanie kilku centymetrów! Czy to naprawdę takie trudne i kosztowne?
    Jeśli ja, swoją ręka, wszak wcale nie magiczną, aż tak bardzo poprawiam
    odbiór, no ty przecież znaczy, że się "da"!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!