  • 11. Data: 2012-03-27 11:56:14
    Temat: Odp: Antena z Bierdonki ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f718c3c$0$26708$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >> Nie, zaczynają się już od 80 zł.
    >> http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

    > to podeślij mi go za 80 :))

    Jak zapłacisz za wysyłkę to dostaniesz.

  • 12. Data: 2012-03-27 11:59:53
    Temat: Re: Antena z Bierdonki ?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-03-27 09:31, Cavallino donosi, że:
    > Nie, zaczynają się już od 80 zł.
    > http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html
    Wszystkie przesyłki realizowane są z Hongkongu ;)

  • 13. Data: 2012-03-27 12:02:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 11:45:20 +0200, glang napisał(a):

    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

    > to podeślij mi go za 80 :))

    Nie radzę się napalać, chyba, że masz bardzo silny sygnał.
    Praktyka pokazuje, że wszystkie tanie odbiorniki DVB mają fatalną czułość i
    bardzo słabo sobie radzą na słabym sygnale.
    Widziałem przypadki, że STB na dobrej antenie robił pikselozę i przycinki w
    tym samym miejscu, gdzie odbiornik wbudowany w telewizor odbierał idealnie
    na pokojowej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2012-03-27 12:05:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nastał dzień 2012-03-27 09:31, Cavallino donosi, że:
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html
    > Wszystkie przesyłki realizowane są z Hongkongu ;)

    Można też kupić to:
    http://allegro.pl/dekoder-tuner-dvb-t-opticum-t50-mp
    eg-4-hdmi-ac3-i2211244768.html

    Dalej to 82 zł (od 88 z wysyłką), a nie 150.

  • 15. Data: 2012-03-27 15:51:18
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

> [...]
    > http://allegro.pl/dekoder-tuner-dvb-t-opticum-t50-mp
    eg-4-hdmi-ac3-i2211244768.html

    > Dalej to 82 zł (od 88 z wysyłką), a nie 150.

    Tylko, że nie pasuje do starego telewizora.
    Brak złącza Euro.
    Starocie raczej nie mają USB ani HDMI.

    t-1

  • 16. Data: 2012-03-27 18:22:21
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że nie pasuje do starego telewizora.
    > Brak złącza Euro.
    > Starocie raczej nie mają USB ani HDMI.

    Mi się udało kupić w sklepie wiwę hd-50 za 95zł, a więc już poniżej 100zł.
    Biedronka przed euro ma sprzedawać dekodery DVB-T w cenie 99zł, podobno już
    płyną z Chin. :D

  • 17. Data: 2012-03-27 18:32:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    .pl...
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

    eg-4-hdmi-ac3-i2211244768.html

    > Tylko, że nie pasuje do starego telewizora.

    Zależy jak bardzo stary.
    Do mojego starego by pasowało, tyle że on ma HDMI.

  • 18. Data: 2012-03-27 19:11:45
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-27 12:02, Waldek Godel pisze:

    > Nie radzę się napalać,

    A jak tam sytuacja z informacją do telewizora o proporcjach obrazu po
    hdmi? Te droższe robią już to dobrze?

  • 19. Data: 2012-03-27 23:40:18
    Od: on <o...@o...no>

    > Co one są warte?
    > Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ?

    Nie mylisz się. Anteny pokojowe, a szczególnie takie jak ta (kawałek
    pałąka i dwa teleskopy + wzmacniacz) to w większości przypadków więcej
    problemów niż pożytku. Jeśli nie za bardzo wiesz co robisz to każda
    zewnętrzna będzie lepsza od pokojowej.

    O antenkach do dvb-t poczytaj np. na forum Emitela
    (forum.emitel.pl/viewforum.php?f=39 ) sporo ludzi opisuje tam swoje
    doświadczenia. Można uniknąć ich błędów.

  • 20. Data: 2012-03-27 23:50:30
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > Widziałem przypadki, że STB na dobrej antenie robił pikselozę i
    > przycinki w tym samym miejscu, gdzie odbiornik wbudowany w telewizor
    > odbierał idealnie na pokojowej.

    To nie tylko przypadłość tanich tunerów. Mam porównanie z tunera z Sony
    Bravii i tunera na Linuksie średniej klasy. Na TV sygnał jest dużo
    silniejszy, a na tunerze obraz czasami lubi nawet przyciąć.
    Na tej samej antenie.

    P.