  • 1. Data: 2012-03-26 21:02:45
    Temat: Antena z Bierdonki ?
    Od: SSJ <s...@o...pl>

    Widziałem dziś w Biedronce dziwne anteny.
    http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/

    Co one są warte?
    Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można
    ściągnąć już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?

    SSJ

  • 2. Data: 2012-03-26 21:28:18
    Temat: Odp: Antena z Bierdonki ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SSJ" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można ściągnąć
    > już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?

    A zwykłą anteną nie ściąga?

  • 3. Data: 2012-03-26 22:11:20
    Temat: Re: Antena z Bierdonki ?
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik SSJ napisał:
> [...]
    > Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można
    > ściągnąć już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?

    Oczywiście że można, ale na starym telewizorze i tak nic nie zobaczysz,
    musisz dokupić nowy telewizor (może być z Biedronki) albo tuner cyfrowy:)

  • 4. Data: 2012-03-26 22:17:01
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik Bartek Leś napisał:

    > Oczywiście że można, ale na starym telewizorze i tak nic nie zobaczysz,
    > musisz dokupić nowy telewizor (może być z Biedronki) albo tuner cyfrowy:)
    PS
    przepraszam za odrobinę kpiny:) pytanie jak rozumiem brzmiało: "czy to
    coś ma wbudowany tuner cyfrowy?" - sądząc po opisie - NIE

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-03-26 22:28:37
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Co one są warte?

    Cena jest w prawym dolnym rogu obrazka

  • 6. Data: 2012-03-27 08:58:27
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Bartek Leś" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PS
    > przepraszam za odrobinę kpiny:) pytanie jak rozumiem brzmiało: "czy to coś
    > ma wbudowany tuner cyfrowy?" - sądząc po opisie - NIE
    >
    > pozdrawiam

    Nie śmiejcie się z gościa.
    Na antenie pisze przecież cyfrowa.
    To raczej producenci są bezczelni, bo co w niej jest cyfrowego?
    Może kod paskowy oznaczenia?

    t-1

    .

  • 7. Data: 2012-03-27 09:10:59
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

> [...]
    > Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można ściągnąć
    > już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?

    Antenę zostaw starą jeśli dobrze działała na sarym telewizorze.
    Nie ma raczej powodu aby nie działała dla sygnału cyfrowego.
    Nadajniki z reguły są na tym samym miejscu.
    Musisz natomiast kupić nowy telewizor z MPEG4 lub co najmniej tuner cyfrowy
    telewizji naziemnej. Ceny zaczynaja się jednak od 100/150 zł. a nie 49,99.
    (I nie nazywa się antena).

    t-1

  • 8. Data: 2012-03-27 09:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Musisz natomiast kupić nowy telewizor z MPEG4 lub co najmniej tuner
    > cyfrowy telewizji naziemnej. Ceny zaczynaja się jednak od 100/150 zł.

    Nie, zaczynają się już od 80 zł.
    http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

  • 9. Data: 2012-03-27 11:12:31
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    > Nie, zaczynają się już od 80 zł.
    > http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv
    -dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

    Niektórzy sprzedawcy przyjęli metodę niskiej ceny i wysokich kosztów wysyłki
    przy braku opcji odbioru osobistego.
    To jest ten przypadek a koszt wysyłki wynosi 29,99.
    Razem prawie 110zł.
    pozdrawiam
    t-1

  • 10. Data: 2012-03-27 11:45:20