    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Antena na dach
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Mon, 25 Jun 2012 21:05:46 +0200

    On Mon, 25 Jun 2012 07:06:44 +0200, jur wrote:

    > Daj sobie spokój z wchodzeniem na dach. Przy 5km to wystarczy kawałek drutu
    > za telewizorem. Ewentualnie mała antenka wewnętrzna.

    Próbowałem i niestety nie da rady - nawet analoga się nie da oglądać.

    Do przebicia mam 2 ściany żelbetowe w moim budynku, plus cały następny
    budynek który zasłania mi nadajnik.

    MUX2 (586MHz 100kW) jestem w stanie złąpać (ale jakość taka że trochę
    rwie). MUX1 (818MHz 100kW) odbiera listę kanałów, ale klatkę pokazuje raz
    na kilka sekund.
    MUX3 (690MHz 15kW) w ogóle nie odbieram.

    Jak przeniosłem się na drugą stronę mieszkania i wystawiłem antenę za okno
    (dzięki czemu mam 2 ściany mniej), to MUX2 odbiera mi już całkiem dobrze,
    MUX1 nadal słabo (ale lepiej), MUX3 nie odbiera.

    A mając widoczność bezpośrednią, łapię wszystkie trzy MUX-y na 100% jakości
    na "gwoździu" (antenka 10cm dołączona do karty DVB).