  • Data: 2014-09-08 09:24:01
    Temat: Re: Antena do RFM69HCW (na czas prób)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BTW czy taki moduł może być źródłem znaczących zakłóceń?
    W budowanym czujniku wyprowadziłem kilka nieużywanych pinów GPIO na
    złącze goldpin. Nie mam w tej chwili dla nich żadnego przeznaczenia,
    pomyślałem jednak, że w przyszłości mógłbym podłączyć na nich np. jakiś
    expander albo nawet drugi mikrokontroler i sterować jakimiś wyjściami
    albo odczytywać dodatkowe wartości.
    Obydwa moduły musiałbym rzecz jasna połączyć wiązką kabli albo tasiemką.
    Czy sąsiedztwo modułu i anteny mogłoby przeszkadzać w komunikacji?
    Wskazane będzie ekranowanie takiego połączenia?