  • 1. Data: 2011-12-08 15:56:11
    Temat: Antena do HD
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    Czy do poprawnego odbioru standardu HD z satelity wystarczy antena 70
    cm i konwerter 0,7dB? Noszę się z zamiarem zakupu któreś platformy
    cyfrowej i jednocześnie uniknięcia płacenia za nowa antenę + konwerter,
    gdyż już je posiadam.

  • 2. Data: 2011-12-08 18:48:55
    Temat: Re: Antena do HD
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 11-12-08 16:56, Jadryś pisze:

> [...]
    > i konwerter 0,7dB? Noszę się z zamiarem zakupu któreś platformy cyfrowej
    > i jednocześnie uniknięcia płacenia za nowa antenę + konwerter, gdyż już

    Antena moze byc ok ale konwerter radze zmienic

    G.

  • 3. Data: 2011-12-09 08:28:41
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Czy do poprawnego odbioru standardu HD z satelity
    > wystarczy antena 70 cm i konwerter 0,7dB?

    Antena może od biedy być ("od biedy" ze względu na wiek, a
    nie rozmiar), tylko znając życie od lat nikt nie sprawdzał
    czy się lekko nie przestawiła. Radzę to zrobić :-). A
    konwerter to dość prehistoryczny, jest bardzo duża szansa że
    nie pociągnie. To koszt rzędu 20-30 zł, więc po prostu go
    wymień i przy okazji skoryguj ustawienie anteny.
    Tak na marginesie: MZ to należy wymienić cały zestaw, ale to
    Twój wybór :-). Antenę kupisz za 40-50 zł, konwerter
    napisałem wyżej. Zmieścisz się w niecałej stówce, a będziesz
    miał święty spokój i unikniesz zadawania za tydzień czy dwa
    pytania "czemu nie odbieram prawidłowo kanałów HD?" ;-)))

    > ... uniknięcia płacenia za nowa antenę + konwerter, gdyż
    > już je posiadam.

    Nie posiadasz :-). Posiadasz STARE ;-))).

  • 4. Data: 2011-12-09 08:41:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >konwerter 0,7dB? Noszę się z zamiarem zakupu któreś platformy cyfrowej i
    >jednocześnie uniknięcia płacenia za nowa antenę + konwerter, gdyż już je

    skorzystaj więc z oferty którejś z platform, nie kupuj od nich anteny i
    konwertera. Sprzęt podłącz do anteny i konwertera które posiadasz. Jak
    będzie działać to ok- jesteś stówkę do przodu. Jak nie będzie działać to
    najwyżej kupisz nowy konwerter i ew. antenę.

  • 5. Data: 2011-12-09 09:01:54
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-09 09:28, Robert_J pisze:

> [...]
    > unikniesz zadawania za tydzień czy dwa pytania "czemu nie odbieram
    > prawidłowo kanałów HD?" ;-)))

    > Nie posiadasz :-). Posiadasz STARE ;-))).

    Antena jest na pewno dobrze ustawiona ponieważ jej używam do odbioru
    kanałów FTA z Hot Birda.
    Na ile ich starość dyskfalifikuje ten zestaw w możliwościach
    prawidłowego odbioru przekazu HD. Prosiłbym o procentowe określenie.

  • 6. Data: 2011-12-09 09:03:04
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-09 09:41, Kris pisze:

> [...]
    > Jak będzie działać to ok- jesteś stówkę do przodu. Jak nie będzie
    > działać to najwyżej kupisz nowy konwerter i ew. antenę.

    I chyba tak właśnie zrobię.

  • 7. Data: 2011-12-09 09:05:02
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 19:48, Alias Awatar pisze:

    > Antena moze byc ok ale konwerter radze zmienic
    >
    > G.

    To stara antena, a więc uchwyt do nowego konwertera pewnie nie będzie
    pasował...

  • 8. Data: 2011-12-09 13:29:22
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 9 Gru, 10:05, Jadryś <I...@y...com> wrote:

    > To stara antena, a więc uchwyt do nowego konwertera pewnie nie będzie
    > pasował...

    Zdecydowana większość konwerterów, jest przystosowana do mocowania w
    obejmie 40mm.
    Jeśli taki jest, będzie pasował.
    Chyba, że to antena paraboliczna. Wtedy lepiej zmienić całość.

  • 9. Data: 2011-12-09 13:34:22
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 8 Gru, 19:48, Alias Awatar <b...@k...eml.pl> wrote:

    > Antena moze byc ok ale konwerter radze zmienic
    >
    > G.

    Czemu?
    Chyba że wierzysz, że chińszczyzna dostępna w sprzedaży ma
    współczynnik szumów na poziome 0.1dB

  • 10. Data: 2011-12-10 20:25:55
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik kaczor1 napisał:
    > Chyba że wierzysz, że chińszczyzna dostępna w sprzedaży ma
    > współczynnik szumów na poziome 0.1dB

    W jakimś małym fragmencie pasma może ma...