    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena discone z drukarki
    Date: Fri, 6 Mar 2020 19:32:05 +0100

    On 06/03/2020 18:10, Jacek Maciejewski wrote:
    > A pomyślałeś że te górne i te dolne pręty muszą być połączone
    > elektrycznie?

    Jesteś pewny że powinny być połaczone górne z dolnymi? Czy może chcesz
    powiedzieć że nalezy je separować ale połączyć elektrycznie z kablem?

    Widzisz, co innego mocowanie mechaniczne prętów a co innego połaczenie.
    Rozmawiamy na grupie elektroników. Nie zakładaj tak od razu że rozmówca
    jest imbecylem.

    Intetesuje mnie gotowiec do mechanicznego utrzymania prętów. Mam pomysł
    jak taki zrobić, ale jestem pewny że ktoś zrobił lepszy. Z połączeniem
    drutami sobie ogarnę.

    > Oraz że między oboma zespołami winna być możliwie mała
    > pojemność?

    Nie mam w planie zalewania *całej* anteny plastikiem. Tylko tyci-tyci,
    tam gdzie izolator. Liczę że uzyskam możlwie małą pojemność.