  • Data: 2010-09-13 20:57:45
    Temat: Re: Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-13 20:37, kml pisze:

    > Pracownikiem zakładu wklejania szyb, z jego sprzętem, po godzinach? :) W
    > ten sposób można być przy całym procesie i pilnować wszystkiego co się
    > dzieje ;)

    A jak zacznie robić coś źle? Cokolwiek. Np. zacznie Ci szarpać boczki po
    swojemu aby je wyjąć, a tylko TY w tej sytuacji wiesz jak je wyjąć (w
    którym miejscu są kołki i jak ciągnąć aby nie urwać albo aby nie
    odkształcić?). I wtedy co? Powiesz mu, to nie tak się robi, tylko tak?
    Pouczysz go, że ma to robić w rękawiczkach a nie gołymi paluchami, bo
    nie chcesz potem oddawać tapicerki do prania, bo masz pierdolca na
    punkcie włosków i nie chcesz mieć zmechaconych po praniu? To on się zna
    na tym i on powinien wiedzieć jak się rozbiera boczki, jaką techniką,
    przy pomocy czego i jak nakłada się klej. Oraz jak przykłada szybę aby
    ramkę wpasować idealnie? Nie powiesz mu, że za mało kleju dał albo za
    dużo i szyba siedzi głębiej lub za płytko. Nie powiesz mu też, że ma
    zabezpieczyć tapicerkę w środku na wszelki wypadek, gdyby spadł na nią
    klej (bo to oznacza koniec!). Kurwa, nie mam zamiaru tracić nerwów. Co z
    tego, że ktoś to robił setki razy, to mnie nie interesuje. Wolę sam na
    to poświęcić 2 godzinki (bo nie mam doświadczenia), niż dać komuś kto to
    robi na co dzień i może spartolić albo nieodpowiednio coś zabezpieczyć
    na wszelką ewentualność, bo to nie jego. Mam nadzieję, że rozumiesz.