  • 11. Data: 2012-08-28 20:14:45
    Temat: Re: Anrtsu Mt8801B problem
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Jeżeli wiekowe CPU to i prawdopodobnie jakieś bufory i inne pierdoły typu
    > porty IO są, a to nieco ułatwia sprawę (naprawę) bo prędzej dostaniesz
    > uwalony bufor czy IO niż jakieś czarne gówno all i one z programem w
    > środku.
    > Ja mam dostęp do programatora, ale muszę zobaczyć w specyfikacji czy
    > obsługuje te pamięci.
    > Co do wieku to 15 lat dla kości z okienkiem to nie dużo. Miałem do
    > grudnia zeszłego roku płyte XT z 1987 roku która bez problemu startowała
    > DOSem.

    Wymiana EPROM nic nie pomogla.
    Wymiana buforow przy EPROM-ie 74ACT245 troszke ozywila sprzet.
    Jednak dalej nie dziala tak jak trzeba.
    Teraz nie jest martwy z analizy widac ze procesor chodzi i cos robi. Po
    wlaczeniu resetuje sie display pozniej przeskakuje jakis przekaznik i po tym
    staje. Procek cos caly czas w kolko robi. Jakby chcial cos jeszcze zczytac.
    Niestety nie dziala opcja uruchomiania z wcisnietym Preset lub BS.
    Czekam na bufory 74ac541 i jeszcze je wymienie.
    Jak to nie pomoze to juz nie mam pomyslow.

  • 12. Data: 2012-08-30 22:23:16
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Sprzet naprawiony, koniec tematu.