-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
news.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@b...poznan.pl> <l3p7l3$r0i$1@node1.news.atman.pl>
<5260276a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<l3pa58$qdd$1@news.task.gda.pl>
<52602db4$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<5261516d$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
Date: Fri, 18 Oct 2013 19:24:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131018-0, 2013-10-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 78
Message-ID: <52616ee5$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.3.1
X-Trace: 1382117093 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2279 83.25.3.1:55021
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507952
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>>> czemu tym razem mają racje? Swiatła w anglikach będą oślepiać.. i
>>>>>> coś jeszcze?
>>>>>> Serio pytam, nie troluje
>>>>>
>>>>> Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np.
>>>>> przy wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.
>>>>
>>>> A w dużej mierze nawet niewykonalnym.
>>>> Skutkiem będzie dodatkowe zakorkowanie i tak już zapchanych dróg
>>>> jednojezdniowych, jak melepety w anglikach będą się wlokły za
>>>> tirami, nie będąc w stanie ich wyprzedzić.
>>>> Kilku takich i wyprzedzać trzeba będzie całą kolumnę, co jest dużo
>>>> trudniejsze.
>>>>
>>> Tak by sie mogło wydawać.
>>
>> A co tu jest do wydawania?
>> Najtrudniejszy manewr na takiej drodze, staje się jeszcze duuuuuużo
>> trudniejszy.
>> To fakt, a nie wydawanie.
>>
> Ale.... ja wyjaśniłem poniżej...
>
>>> Ale jezdziłem jakis czas temu troche anglikiem i jezdziło sie
>>> zaskakująco dobrze.
>>
>> Znaczy wyprzedzało się lepiej?
>>
> Przyznaje, ze widząc taki komentarz, odczuwam coraz mniejsza przyjemnosc
> odpowiadania na Twoje posty.
> Czy ja napisałem, ze wyprzedząło sie lepiej?
> Napisałem tylko, iż wcześniej sądziłem, ze bedzie sie jezdziło duzo gorzej
> niz było w rzeczywistości.
>
>>> Nawet biegi po drugiej stronie nie przeszkadzały.
>>>
>>> Ale przyznaje - z wyprzedzaniem nie miałem problemu bo raczej mi sie
>>> nie zdarza zeby wyprzedzac kogos
>>
>> No właśnie o takich jak Ty pisałem, co to wyprzedzać nie mają zamiaru,
>> tylko kolejkę wydłużają.
>>
> Ale..... wyciałes pol zdania, totalnie zmieniając jego sens.
> Znaczy powyzej to nie ze mną dyskutujesz....
>>
>> startując z jego kufra.
>>> Po prostu taki manewr trzeba wykonywać troche wczesniej, majac
>>> wieksza widocznosc
>>
>> Czasem wcześniej się nie da, to nie Stany, tu jest duży ruch na
>> większości dróg.
>>
> No to wtete trzeba sobie zostawic kilka metrów wiecej odległosci.
Wisi mi co kto SOBIE zostawia czy nie.
Problem polega na tym, że utrudnia jazdę INNYM.
W tym widzę problem, a nie w tym czy na czołówkę wyjedzie, czy będzie się
wlókł za tirem.
>> Ale ja nie pisałem o wypadkowości, bo mnie to guzik obchodzi, tylko o
>> blokowaniu dróg z niemożności wyprzedzania.
>
> Tak, wiem, ze dla ciebie liczy sie tylko czas.
Nie rozumiesz.
Trochę chodzi o czas, ale o czas w którym zamiast jazdy trzeba się wlec, bo
jakaś niedojda powiększa korek za tirem.
Wszystko powinno zmierzać w dokładnie odwrotnym kierunku, żeby niedojdy z
dróg eliminować, a nie powiększać ich ilość.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.13 20:18 John Kołalsky
- 18.10.13 21:00 Budzik
- 18.10.13 21:20 Cavallino
- 18.10.13 22:00 Budzik
- 18.10.13 22:22 Cavallino
- 18.10.13 22:38 Budzik
- 18.10.13 22:58 Cavallino
- 18.10.13 23:15 masti
- 18.10.13 23:41 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.13 00:24 WildS
- 19.10.13 00:26 Budzik
- 19.10.13 09:58 J.F.
- 19.10.13 10:13 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.13 15:46 Artur Maśląg
- 19.10.13 17:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=