  • 21. Data: 2009-07-25 07:53:24
    Temat: Re: Android pobił Windows Mobile .....
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    browarze

  • 22. Data: 2009-07-25 09:50:33
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Cieszymy sie ze umiesz oszukiwac, zapewne wszyscy WMiarze nic innego nie
    > robia tylko udaja 1280x1024 ekrany

    Ja nikogo nie oszukuję, tak właśnie jest mój telefon rozpoznawany na
    stronce, którą sam Ty podałeś.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 23. Data: 2009-07-25 15:15:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > G**** prawda. Mój firmowy OWA nie przyjmuje opery na dużym windowsie
    > nawet, tylko trzeba przestawiać, żeby mu się przedstawiała jako firefox
    > albo Ie, a na Iris Browser wchodzę na OWA bez problemu.

    Ale kogo obchodzi twoj firmowy OWA

    > To samo jest ze stroną mojego banku, ponownie Iris Browser jest
    > normalnie przyjmowany.

    Gemius obawiam sie ze bankow nawet nie monitoruje

    > Nie mów mi więc, że Iris przedstawia się jako WM, czy jako coś
    > mobilnego, bo w takim przypadku ani OPWA ani strona mojego banku by na
    > niej nie działały.

    Sugerujesz ze OWA uwziela sie na "jakas" przegladarke

    > Kumpel używa SkyFire i jest dokładnie ta sama sytuacja, ten sam bank i
    > ten sam OWA.

    Ja sie uzywa dziadostwa to sa takie skutki

  • 24. Data: 2009-07-25 15:17:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Wykazano ci tutaj, że są źle identyfikowane przeglądarki i systemy, dlatego
    > w ogóle nie przeprowadzono badania. Ci, którzy opublikowali swoje "wyniki"
    > wykazali jedynie, że są całkowitymi ignorantami, podobnie jak ty.

    Alez oczywiscie ... kazdy uzytkownik WM specjalnie falszuje swoja
    przegladarke to juz wiemy... jakies nowe pomysly ?

    > Więc przestań bić pianę, wróć do podstawówki, potem do gimnazjum, tam cię
    > być może zdołają nauczyć czytania wykresów oraz ich sporządzania.

    Najpierw sie kopnij w czolo a potem szczekaj synku.
    TO naprawde nei jest moja wina ze Windows Mobile nie umie sie nawet
    przedstawic poprawnie. No ale jaksie ma fabrycznie ulomna przegladarke
    to i skutki niszowosci wylaza

  • 25. Data: 2009-07-25 15:18:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > ale co widać? Internet Explorer zgadzam się - widać, ale w skyfire to
    > raczej nie za bardzo, co? Windows NT 5.1 - czyli XP, o ile mi wiadomo
    > nie jest to WM.

    Ale czy t moja wina ze uzywasz ta ułomnego systemu ze musi udawac
    głupszego Windowsa niz jest ? Pretensje kieruj do tworcow ulomnego WM i
    rownie ulomnych przegladarek.

  • 26. Data: 2009-07-26 08:10:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jul 2009 21:12:20 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >Ty bez watpienia jestem nabjbardziej trolowatym windowsiarzem
    >Zwykli uzytkownicy nic innego nie robia tylko falszuja przegladarki i
    >systemy wpisujac z dupy "idetyfikacje" i na tej podstawie stawiasz
    >bzdurne tezy, poprostu WM nie nadaje sie do przegladania stron i tyle

    A Iphone sie nadaje ?

    Moze po prostu WM maja bardziej swiadomi uzytkownicy :-)

    J.

  • 27. Data: 2009-07-26 15:50:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > A Iphone sie nadaje ?

    Skoro ma 50% rynku mobilnego to sie nadaje
    Android tez sie nadaje

    > Moze po prostu WM maja bardziej swiadomi uzytkownicy :-)

    Hardcory :) taki folklor jak "garncarze" recznie lepiacy z gowna garnki

  • 28. Data: 2009-07-26 20:25:05
    Od: JJ <p...@n...ma.maila.pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 17:50:19 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Skoro ma 50% rynku mobilnego to sie nadaje

    a nie 90%?

  • 29. Data: 2009-07-26 20:27:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 22:25:05 +0200, JJ napisał(a):

    > a nie 90%?

    bez kozery powiem pińćset

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

  • 30. Data: 2009-07-26 21:03:27
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ale czy t moja wina ze uzywasz ta ułomnego systemu ze musi udawac
    > głupszego Windowsa niz jest ? Pretensje kieruj do tworcow ulomnego WM i
    > rownie ulomnych przegladarek.

    przeciez oni ci tylko udowodnili ze badania ktore pokazales sa calkowicie
    bledne
    to tak jakbys liczyl ile jest telefonow roznych marek na rynku w krakowie,
    ale nie bral pod uwage tych schowanych w kieszeniach

    --
    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!