  • 21. Data: 2010-08-18 15:13:14
    Temat: Re: Android - kontakty
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-18 13:04, niebieski pisze:
    > W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z
    powrotem wgrać do telefonu?

    http://code.google.com/p/vcardio/

    Wynik z Google'a. Nie sprawdzałem.

    --
    ererer

  • 22. Data: 2010-08-18 15:56:00
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 17:13:14 +0200
    ererer <e...@n...pamietam.maila> wrote:

    > http://code.google.com/p/vcardio/
    >
    > Wynik z Google'a. Nie sprawdzałem.
    Zainstalowałem. Niestety - zawiesza się. Spróbuję zainstalować wczesniejsze wersje.

    --
    niebieski
    -----------------------------------

  • 23. Data: 2010-08-18 17:18:00
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    On Wed, 18 Aug 2010 12:41:07 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > nie byłeś łaskaw podać jaki to telefon, a szklaną kulę mam zepsutą, więc
    > odpowiedzi na razie nie dostaniesz.
    Android.
    GT540.

    > PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu
    Zmieniłem program i zapominam.

    --
    niebieski

    Mam ten telefon. Wyeksportujesz przy pomocy LGSuite IV - jak nie masz, to
    ściągnij ze strony LG.PL
    Barnaba

  • 24. Data: 2010-08-18 17:44:08
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 19:18:00 +0200
    "Barnaba" <l...@v...pl> wrote:

    > Mam ten telefon. Wyeksportujesz przy pomocy LGSuite IV - jak nie masz, to
    > ściągnij ze strony LG.PL
    > Barnaba

    To jest pod windows. Ja używam linuksa, a w wine nie lubię dłubać.

    --
    niebieski