    From: "Lelek@" <r...@i...iw>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Android jeszcze raz :-)
    Date: Fri, 22 Apr 2011 14:50:18 +0200

    news:iorq68$nac$1@news.onet.pl...

    > Czyli to ma byc taki tymczasowy plik do uzycia przez niektore
    > funkcje/programy ?
    > I one tam sobie cos zapisza, wkrotce potem odczytaja, a potem znow zapisza
    > i na koncu to nikomu nie bedzie potrzebne ?
    >
    > Ja sie tam na Androidzie nie znam - ale czy nie da rady skonfigurowac
    > jakiegos malego ramdysku ?

    Właśnie usiłuję sie tego dowiedzieć :-)
    Mam tylko do dyspozycji Javę. Mogę niby pisac niskopozopmowo w C++ ale to
    rodzi wiele problemów z kompatybilnością między urządzeniami, procesorami w
    środku. Nie ma mowy żeby używać czegoś innego niż Java.
    Tylko w tej Javie jest tak głupio zrobione że korzystanie ze sprzetu nie
    zawsze ma wszystkie funkcje jakie chcę.

    Np mogę sobie pisać czy czytać do aparatu fotograficznego ale wszystkie
    funkcje akceptują wyłącznie pliki. Nie mogę sobie pisać i czytać do bufora
    buf[] i już.
    Jak można czytać i pisać do bufora "buf[]" to znowu nie ma kontroli nad
    innymi funkcjami kamery.

    Niektóre funkcje - "metody" chcą za parametry tylko odniesienia do plików.
    Jako programista nie mam uprawnień aby zapisywac pliki w innym miejscu niż
    /SDCARD i błędne koło sie zamyka.

    A mnie potrzeba kawałków tych plików do dalszej obróbki w locie.