    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5411436f$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5414177e$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54217a11$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lvsbph$o0c$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lvv0qo$jvu$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lvvai0$k41$1@mx1.internetia.pl>
    Date: 24 Sep 2014 21:59:17 GMT

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A ja myślę, że jak Trybun chce naprawiać to tylko klaskać bo mało komu
    > się chce.

    Ogólnie zgoda. Ale w tym konkretnym przypadku?
    Przeciez to kwestia zapotrzebowania. Jakby było 10.000 potencjalnych
    klientów to od razu wprowadziliby taka mozliwosc.
    Ale szczerze to pierwsze słyszę. No i nie do konca rozumiem potrzebe.

    > Weź przestań. Po to jest tytuł by oddawał charakter umowy.

    Zgoda.
    Ale jak tytuł mówi A a treść B to co jest ważniejsze?

    > Ona po prostu lepiej zabezpiecza interesy abonenta, który nie chce
    > składać wypowiedzeń i ich potem pilnować a wie na jaki czas umowę
    > potrzebuje. Abstrahując od pożądanej ogólnej swobody umów to właśnie
    > tutaj taka swoboda by się przydała abonentowi jaką umowę chce zawrzeć.

    Zgoda. Tylko kto bedzie przygotowywał indywidualną umowe dla abonenta?
    Pewnie gdybys potrzebowął na tej zasadzie 1000 numerów to chenty sie
    znajdzie.