-
1. Data: 2018-04-11 21:46:08
Temat: Android i usługa Kalendarz
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Mam problem z Kalendarzem na tablecie.
Zawsze wydawało mi się, że Kalendarz powinien domyślnie chodzić, a tu wygląda
że nie mam go.
Po uruchomieniu Kalendarza system chce, aby się zalogował, przy czym przy
próbie wpisania emaila pojawia się "Konto już istnieje na urządzeniu", a przy
wybraniu "nowe konto" pojawia się wybór pomiędzy Adobe, Firma i Exchange.
Natomiast w ustawieniach synchronizacji nie widzę Kalendarza w ogóle -- nie ma
nawet takiej pozycji.
Co może być nie tak? Gdzieś go trzeba włączyć?
PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.
-
2. Data: 2018-04-13 19:36:21
Temat: Re: Android i usługa Kalendarz
Od: t-1 <t...@t...pl>
W dniu 2018-04-11 o 21:46, r...@k...pl pisze:
> PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.
>
Odinstalowałeś lokalnie.
-
3. Data: 2018-04-15 14:20:17
Temat: Re: Android i usługa Kalendarz
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 13 Apr 2018 19:36:21 +0200, w <paqpq6$8jb$1@pippin.nask.net.pl>, t-1
<t...@t...pl> napisał(-a):
> W dniu 2018-04-11 o 21:46, r...@k...pl pisze:
>
> > PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.
>
> Odinstalowałeś lokalnie.
Nie :)
Miałem jakiś kalendarz producenta, a nie apkę Google'a.
Zorientowałem się, gdy chciałem wypróbować inny kalendarz, a sklep zgłosił mi
propozycję zainstalowania aplikacji Google'a.