  • Data: 2014-08-17 22:23:57
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-17 22:14, grapeli23 pisze:

> [...]

    No i co teraz powiesz? Nie masz nic do powiedzenia?
    Chętnie Cię wysłucham, znawco od siedmiu boleści.

    Znowu milczysz cieniaku?

    > Symbian to jeden z najsłabiej zaprojetowanych systemów operacyjnych.
    > Jego możliwości rozwoju skończyły się całkowicie w raz z pojawieniem się
    > nowych generacji procesorów i podzespołów. Konkurować z nim może jedynie
    > Windows Mobile.

    Z jakiego pudelka czerpiesz te bzdury? Chłoptasiu miałem wszystkie
    Symbiany, od 2.0 do
    Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,